Jelle en Jitte hoor ik eigenlijk nooit over hun brood "klagen". Zolang ze niks zeggen, zal het mij wel goed zijn. En eerlijk is eerlijk, ik smeer bijna nooit brood voor de overblijf, dat doet mijn man! Ik ben dan al hard aan het werk... Maar hij doet er wel altijd een knijpfruitje bij. Ik weet eigenlijk niet hoe ze op school over koek en snoep denken tussen de middag. Zal het eens navragen als ik een overblijfmoeder zie.
Cygnet, dat is ook een leuk idee...een stukje snijkoek in zijn letter En ik doe al sinds een hele tijd een stuk schilderstape aan de binnenkant van de deksel van zijn broodtrommel waar ik een lieve boodschap op schrijf. Mijn zoon loopt voor op leesgebied en vind die briefjes ook heel leuk. Voor het speelkwartier geef ik meestal roosvicee mee en met overblijf krijgt hij schoolmelk. Bluesky, knijpfruit lusten ze hier helaas niet
Het krijgen ze meestal brood of crackers (met crackers verpak kids had apart omdat anders de cracker zacht wordt). Ben sinds ipv brood en wrap, vooral de oudste vindt dat heerlijk. Ze krijgen ook altijd een klein snoepje in hun trommel omdat ze dat normaal thuis ook krijgen. Maar heel van is het soepje niet opgegeten.
Ik ga dat toch zeker eens proberen idd, die wrap. Hier hebben de jongens ze überhaupt nog nooit gegeten
Maar waarom dan een snoepje na het eten? Veel klasgenootjes doen dat ook... Maar bij mij voelt dat altijd beetje raar... Je hebt tenslotte net je buik vol gegeten met boterhammen Doe je dat dan als beloning voor het brood opeten of gewoon altijd? Sorry voor het offtopic hoor
pannekoek (met kaas/spek/appel...), groente (tomaat/komkommer/paprika), crackers, ontbijtkoek, liga, mini omelet met tomaatjes, american pancake (zijn lekker klein) en idd de boterhammen. Maakte ook wel eens sandwiches (gewoon 3 sneetjes op elkaar met wat beleg en groente en dan schuin snijden, vond ze toch altijd wel apart...)
thanx, hoop dat je er wat aan heb, mijn meissie was er altijd blij mee...hoop dat mijn zoons t straks ook lekker gaan vinden