Door de weeks wil ik dit gaan opnemen, maar welke is nou de nieuwe? Die van half 7. Of die van 8 uur? Het is op MTV
Je kan ook op Muziek Videos, MTV Playlists, Reality TV, Nieuws, Events, Artiesten, Competitions | MTV Nederland hele afleveringen kijken, dan zie je gelijk welke de oudere en welke de nieuwe afleveringen zijn
Ja daar had ik al eens na gekeken! Alleen is mijn Engels niet echt goed, wil dus wel iets met ondertiteling bekijken
Volgens mij is seizoen 2 net afgelopen...en maandag om 20uur(geloof ik) komen nieuwe afleveringen.. Pfff heb wel zitten janken bij dat meisje wat toch wel een beetje onder druk van haar ouders t kindje ter adoptie heeft gegeven..wat was dat zielig zeg!
ik ben gestopt met kijken....het meisje was zelf ook geadopteerd, en zei al dat het haar enige echte bloedverwant was...werd er helemaal naar van
Ja was echt vreselijk zielig! Ik vind die Farrah(vorig seizoen) een behoorlijk verwend nest, pfff En die Amber en gary, jeetje....wat zijn die agressief zeg! Van t vorige seizoen vind ik alleen Catelynn en Maci t leukste eigenlijk....
Volgens mij heb je het nu over 'teen mom' en niet over '16 and pregnant', dat zijn telkens losse afleveringen. 'Teen mom' is een serie! Blijkbaar een hot item in de VS
Het allereerste seizoen van 16 and pregnant was die met Amber, Maci enzo hoor Daarna hebben ze met die meiden Teen mom gemaakt en met andere meiden een nieuw seizoen 16 and pregnant
ah, oke, dat wist ik dan weer niet vind beide programma's erg boeiend, alleen heb nooit de tijd om te kijken!
er is zelf een 2e seizoen van teen moms, dus dat de baby's al een jaar oud zijn.. die is nu ook weer afgelopen en een derde seizoen van 16& pregnent volgt binnenkort..(staat onder 2B)
het 3e seizoen begint toch vandaag of volgende week? dat meisje wat geadopteerd was en haar baby afstond was seizoen 2, maar er is nu een reclame op mtv dat er een nieuw seizoen is (met voor mij nog onbekende gezichten) op maandagavond om 20.00. Overigens vond ik Farrah in seizoen 1 echt vreselijk, maar ik heb echt onwijs veel respect gekregen voor haar na het laatste seizoen van teen mom, ze is echt enorm veranderd en zowaar volwassen geworden.
nou echt wel.. heb niet alles gezien (private practice..) maar heb me echt kapot lopen irriteren aan hem. Toen hij zei: "this is taking forever, can't you start pushing already?" wilde ik echt in de tv springen om zn nek om te draaien.. En een beetje respect voor die moeder van haar zeg, vond het juist onwijs lief dat hij bij haar mocht wonen. Hoe is het uiteindelijk afgelopen? of word het nog herhaald ergens deze week?
Vorige week maandag was er al een nieuwe aflevering! Heb die van gisteren niet gezien...ja de laatste 10 minuten...waar kan ik die terug zien met ondertiteling?
Ik vind het altijd wel een vermakelijk progamma. Moet wel zeggen dat ik me vaak verbaas over hoe volwassen ze met veel dingen omgaan hoor, petje af voor die meiden en sommige van de papa's.