Hmm het smaakt vast goed want moedermelk (iig de mijne ) is super zoet en romig. Geen suiker of zoetstoffen nodig iig Ik vind persoonlijk wel dat deze moedermelk beter gegeven kan worden aan kindjes die zelf geen bv kunnen krijgen van hun moeder en de extra afweerstoffen e.d. wel kunnen gebruiken. Ik weet eigenlijk niet of er veel vraag is naar donormelk? Ik hoop trouwens ooit voor mijn zoontje ook mm-ijsjes te maken maar dan wel van mijn eigen melk
pff en dan ook nog een hoop geld eraan verdienen... Veel kindjes had je hiermee kunnen helpen maar goed.. Het dan wel vreemd vinden dat toen, Penelope Cruz meen ik toch, bv gaf aan een kindje in afrika
ik vind het eigenlijk inderdaad wel een goed idee.... voor als het zomer is.... of om op te bijten, als de tandejs doorkomen...!!!! lekker koud...!!
Ik zou 't zelf nooit kopen (en al helemaal niet voor 14 pond!!), maar ik geef mijn zoontje in de zomer ook moedermelkijsjes (wel gewoon van m'n eigen melk uiteraard). Hij vindt het heerlijk en mij lijkt het een gezond alternatief voor een waterijsje. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit goed gaat lopen, dus idd erg zonde van de melk.
Haha Geef mij maar gewoon: mango, meloen, chocolade-biscuit of gewoon vanille-ijs... Moedermelk heb ik nog nooit geproefd.. maar het idee alleen al vind ik VIESSSS
Nou maar afwachten of het echt gaat aanslaan.Vind hetzelf wel een heel vreemd idee om melk van een andere mama als ijsje te eten Ik zou het denk ik ook niet kopen om het mijn meisje te geven.. hhmm heeeeel apart!
Een vraagje aan de mensen die zeggen liever een peren-, mango-, meloen-,etc...ijsje te eten; denken jullie dat die ijsjes op bàsis van fruit zijn? Die zijn toch ook op basis van koemelk maar dan met het aroma van een bepaald soort fruit.
Koemelk vind ik toch anders als moedermelk.. Ik eet wel rundvlees maar toch echt geen mensenvlees (al heb ik soms wel neigingen wanneer ik mijn zoontjes spekbeentjes zie, gna gna).
mijn oma zegt altijd: "als ze klein zijn, kun je ze wel opeten....... en als ze groot zijn heb je spijt dat je het niet gedaan hebt.... " je hebt toch al moedermelkbanken enzo.... idd tis wel zonde..... maarja hetzelfde met de HCG dat in afvalklinieken gebruikt wordt.....
het is ook een kwestie van wat je gewend bent... Stel je voor het was de normaalste zaak van de wereld nu om het te drinken..
Ja, want eigenlijk is het best gek dat wij de melk opdrinken die kalfjes eigenlijk zouden moeten drinken...
Dat is niet waar hoor, bij een goede ijszaak heb je twee soorten ijs: op melkbasis en sorbetijs. En alle fruitsmaken zullen dan echt op fruitbasis zijn (dus ook geschikt voor mensen met koemelkallergie). Er is heel veel schepijs waar geen melk in zit!