hahahahaha...... ja inderdaad.... maar mijnheer (10kg) wil toch echt niet delen hoor.... Sterker nog... volgens mij wil hij vlees erbij, want potver.... hij begint de laatste dagen elke keer te bijten..... maar, heb ooit een kalfje de fles gegeven.... nou.. moeder-koe zal ook niet blij zijn hoor....
Hahaha, heel apart. Ik blief geen melk van een andere moeder. Van een koe vind ik het ook maar zozo. Maar als mensen dat wel graag willen, prima toch. Als ik in de zomer bv had gegeven, dat had ik er ook ijsjes van gemaakt voor onze jongste. Waarom niet.
Dat zou ik pas een goed doel vinden voor moeder melk! Je gaat er toch geen ijsjes van maken? Dat je het voor je eigen kind doet al la! (dit doet me een beetje denken aan een docu die ik op tv heb gezien over borstvoeding. Alleen als de kinderen waren uitgedronken, mocht pa de left-overs )
Ja, sinds ik me ben gaan beseffen dat pasgeboren kalfjes direct al een fles kunstvoeding in hun bek gedouwd krijgen en NIET bij mama mogen drinken, ben ik behoorlijk anders tegenover koemelk komen te staan.... Ik heb niets tegen koemelk dus, maar wel tegen het feit dat kalfjes bij de moeder weggehouden worden, omdat wij zo nodig sloten melk mioeten nuttigen, (en sinds de KMA van dochterlief weet ik hoe veel melk er in onzettend veel producten zit!). Dus ik dacht, ik gooi 'm er ff in
Helemaal mee eens ja! Sowieso, als je je eens goed gaat verdiepen in wat je eigenlijk allemaal eet en drinkt, ga je zoooo anders tegen je voedsel aan kijken...
Origineel toetje voor op kerstdiner! Ik zie het al voor me, die gezichten als ze horen dat het met moedermelk is gemaakt
de left-overs... ooooh gadver. Ik zie nu een beeld voor me van een volwassen vent die roept "nu ben ik aan de beurt".
nee bedankt. ik zelf nooits mijn eigen melk geproef terwijl ik fynn 2 jaar gevoed heb (heb wel iets tegen alle soorten melk ik drink het ook niet)
Hier is maar 1 woord voor; Bah! Borstvoeding is voor je baby/kindje, niet voor grote mensen die een "lekker" ijsje willen... Nope, doe mij dan toch maar gewoon een festini perenijsje
gadverdamme!!! Ik drink ook geen gewone melk overigens, maar dat staat hier los van. Ik vind het gewoon onzin. Bovendien zonde van de melk. umm, haha, heb ook wel eens de neiging gehad om een happie te nemen. Toch maar niet he?? Mijn schoonzus kookte ook wel eens met dr borstvoeding, nou mooi niet dat ik daar ooit warm gegeten heb, bah bah.
Ja hoor!!! Wat een onzinnige reacties toch weer. Laat ik het zo stellen: Er ligt koe-vlees, varkensvlees ETC in de winkel.... waarom geen mensen vlees???? Ach, en als we toch op die tour gaan: waarom ipv stierenballen, geen mannen ballen? En waarom geen ijsje mannelijk zaad. Waarom kippennniertjes en geen mensen niertjes? de meeste kunnen best 1 nier missen toch!!! Als je dit niet ranzig vind, is er iets goed mis. Ik vind dat dit echt veeeeelste ver gaat. BV ijs, gadverdamme.