lekker ijsje?? *moedermelk*

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door diaantje17, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nou hier net zo.

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Nou hier nog een met kots neigingen hoor BAH :p

3. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    ik zag het net ook.Ik denk niet,dat iemand dit wilt.Alleen een gek..

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Niet negatief bedoeld. Ik krijg bij het idee echt kokhals neigingen. Zonder dollen.
    Overigens lust ik ook geen koemelk, misschien dat het daardoor komt ;)

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Gatver..ik pas.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Uhh ja, inderdaad. Eigenlijk wel dus.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou ik ben het ermee eens hoor. Koeien met mensen vergelijken is naar mijn mening appels met peren vergelijken. Koeien hebben meerdere magen ja, maar koeien eten voor zover ik weet alleen maar gras. Ik ga er daarom vanuit dat het hele darmstelsel van een koe anders werkt dan dat van een mens. En ja, we eten toch ook geen mensenvlees? Waarom is dat een rare vergelijking? Feit blijft dat er onderscheid wordt gemaakt tussen een mens en een dier, door de meeste mensen wat betreft vlees en dus door veel mensen ook wat betreft melk.

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    En als de moeder net een gerecht met knoflook heeft gehad, heb je een knoflookijsje :D

Hihi, alleen het idee al zeg! echt waar, getverderrie.
    Hoe gek moet je zijn om bij een ijssalon te zeggen:
    Nou, doe mij maar een mama-ijsje!

Maar....ik heb trouwens wel eens mijn eigen melk geproeft. Gewoon even pink in de afgekolfde melk. Het is veel lekkerder als iedere andere vorm van melk. Het was in ieder geval lekker zoet. Zou het zelf nooit gaan drinken, maar wilde het wel eens weten....

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind het wel altijd grappig dat het meteen goor genoemt wordt. we izjn het niet gewent en zou het daarom ook niet bestellen maar eigenlijk is er niks raars aan. melk uit een koe zit in al het andere ijs verwerkt en wordt gegeten alsof het normaal is dat wij als mensen koemelk drinken. als er dan melk uit een mens gebruikt wordt (wat eigenlijk beter is en natuurlijker) is het meteen goor en ranzig omdat het vreemd is.

heb trouwens nooit me eigen melk geproeft en had er ok geen neiging toe moet ik zeggen. vriendlief een keer perongeluk tijdens een speelse bui in bed :D hij was even vergeten dat mijn borsten verlopig niet waren om aan te lebberen haha.

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Gatverdamme

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Het lijkt me niks.

Maar goed, smaken verschillen zal ik maar zeggen.

Het spreekwoord luidt: "Over smaak valt niet te twisten", maar dat wordt door dit topic volledig ontkracht;)

12. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik moet ook bijna kokhalsen brrr. Ik lust zowieso geen melk en als die melk van een vrouw komt krijg ik helemaal rillingen. BV als kind zijnde is iets heel anders.

13. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Veel te zout ;)

14. 4days

4days Niet meer actief

Haha ach dit is ook een beetje een 'onzinnig' idee. Althans, ik kan mij niet voorstellen dat er veel goede stoffen van de melk overblijven als er ijs van wordt gemaakt. En op grote schaal zou het sowieso niet mogelijk zijn.

Initiatieven als het moedermelknetwerk vind ik daarentegen WEL weer heel erg belangrijk. (zeker voor prematuurtjes enzo)

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Nee hoor, ik weet zeker dat die van mij lekker peer bevatten.

Ik maak ze dus zelf. ;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vindt het ook vies laat dat even duidelijk zijn;)

17. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik vind het ook goor, het idee al, gatverdamme :$

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik ben een voorstander van borstvoeding en van het moedermelknetwerk maar op deze manier borstvoeding voor consumptie gebruiken vind ik belachelijk.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben het er ook niet echt mee eens. Maar om het nou goor te vinden? Nee dat niet. Waarom is het goor? Er is toch niets vies aan moedermelk?

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nee precies.

Raar, ja. Goor, nee.

Ik vind de vergelijking van mensenvlees of koeienvlees raar. Kinderen eten toch ook geen mensenvlees, al drinken ze moedermelk :(

Ik zou alleen nooit behoefte hebben aan moedermelkijs en ik vind het een stom idee.

Deel Deze Pagina