Whahahahaha.. Moet er wel om lachen Hier ook niet nodig hoor.. Maar wel grappig dat er zulke dingen bestaan. Ben benieuwd hoeveel vrouwen/mannen daadwerkelijk zo iemand inschakelen!
Whahaha! En daar zou je 200 pleuro's voor neertellen? Ben idd ook wel heel benieuwd hoeveel mensen het daadwerkelijk zouden doen
dit lijkt me echt leuk werk. Mannen versieren tot en dan.... grapjeeeeeeeee En je weet nog niks als je die check laat doen, want ik denk als ze hier niet op in gaan, het echt niet wil zeggen dat ze met iemand anders niet vreemd gaan.
Doet me denken aan Tempation Island. Daar hadden ze ook geen vertrouwen in elkaar. Ik vertrouw mijn man en misschien is dat niet terecht, maar ik ga me daar niet suf om lopen piekeren. Al helemaal geen "gluurder" op af sturen.
heb altijd geleerd dat je de "kat niet op het spek moet binden"..... en wie zegt jou dat er echt wel..... of niets gebeurd is.....
oooooh wat erg dit....maar ik geloof wel dat hier een markt voor is. Is in Amerika al zo. 200 euro is voor de achterdochte vrouw/man nog wel een keer op te brengen. Zou het incl reiskosten zijn hahahaha
zonde van je geld zou iemand die overspel pleegt niet op een gegeven moment toch wel door de mand vallen?
Oh, ja, ik hoorde het op de radio! Nou, als hij echt vreemd wil gaan, dan kan ik daar weinig aan doen hè, ik ga me er niet druk om maken dat het gebeurt, nooit gedaan ook, je partner vertrouwen is een stuk relaxter en goedkoper . Ik ken ook van die stellen die elkaar constant opbellen met hun mobieltje 'waar ben je, wat doen je'? Aaaahgggg, dat zou mijn man niet hoeven doen en andersom ook niet. Zou er gek van worden.
@Bloempje, zo'n vent ken ik ook. Die gaat al jaren vreemd en die vriendin heeft gewoon geen drol in de gaten.
Ik ken er ook nog wel meer idd. Je hoort het zo vaak dat je eerder denkt dat je de uitzondering op de regel bent als je niet vreemd gaat.