Volgens mij is het een selectie die ze maken. Maar je mag het boekje van mij wel hebben hoor (tegen verzendkosten) Ik heb er geen pamperbonnen bij zitten. Stuur maar een pb als je ze wilt.
hoi hoi ikheb ze ook weer binnen 4luier bonnen en een hoop andere bonnen +2 proefluiers pampers nr2 whoeee kunnen we weer vooruit! raar bij de ene wel andere niet groetjes beauty
Ook geen luierbonnen.. Zat zo te denken: misschien omdat mijn zoontje bijna drie is geen binnen van pampers meer? Wel van optimel enz. das ook wel mooi meegenomen.
Heb mij meer dan een jaar geleden aangemeld en heb nu voor het eerst het boekje binnen! Maar op elke bon staat dat je ze niet kunt gebruiken met andere actie's. Dat is dan wel weer jammer.
Ik heb al een bestelling gedaan bij truus.nl Voor wasmiddel bestel ik altijd daar, kan ik weer 6 maanden vooruit! Verder hier ook twee luiers maat 3 (maar mn zoontje heeft maat 4) en een boekje van pampers, maar daar zit verder niks in. In het bonnenboekje zelf zit 1 kortingsbon van 10 euro. Aangezien ze tot eind aug. te besteden zijn, leg ik ze hier gewoon even in de lade. Ik gebruik overigens de meeste dingen 2x. Eén keer online en één keer in de winkel!
Hier liep al een topic over, gelieve daar verder te kletsen. http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/368526-lihl-bonnen.html