hoi, ik heb nog kleding liggen van mijn zoontje, zal straks even kijken wat ik nog in diemaat heb. ik woon vlak bij tilburg. groetjes rebbel
hey, ik heb qua deze maat nog ontzettend veel! in maat 68 heb ik: 4 joggingbroekjes 1 romper 20 truitjes 4 setjes 4 zomer setje 4 t-shirt 9 korte broek 9 gewone broek 3 vest 1 tuinbroek zomer in maat 74 heb ik: 3 t-shirten 3 korte broek 1 setje zomer 1 blouse 2 setjes 2 broekjes 3 truitjes 1 voetbal setje 1 vestje 1 tuinbroek kijk bij al mijn advertenties voor alle kleertjes los, zodat je van alles een foto kan zien maar je kan het dus gewoon als 1 geheel overnemen de rompers maat 74/80 moet ik nog uit de kast halen en tellen, maar dat zijn ook aardig wat Marktplaats.nl - Advertenties van van der Ham uit Assen
Ik heb ook best nog veel liggen. Nog niet alles staat op foto maar kijk maar eens in mijn album. Over de prijs voor een totaal pakket is uiteraard te praten.
Ik heb 1 enorme bak met kleertjes van maat 50 tot 98. Er zit ook veel merkspul tussen. Ik wil best een keer naar Tilburg komen met de bak zodat je kan neuzen. Ik woon niet ver van Tilburg. Alles gaat weg voor een prikkie, er komen toch geen kindjes meer. Laat maar weten via pb als je dat wilt.