Ik heb wel het boekje gehad, maar geen pamperbonnen, ik zou heel graag het boekje willen ruilen tegen de pamperbonnen. Iemand die geen pampers gebruikt en wel bonnen heeft gekregen?
MMM ik heb net een foldertje gehad met maandverband er allerlei reclame daar zaten zelfs 2 pamper bonnen bij. Wil ze wel gaan gebruiken heb alleen geen idee welke ik moet kopen
Als je al maat 1 hebt en je weet niet hoeveel je er van gaat gebruiken, dan koop je toch gewoon maat 2 of 3? Daar groeien ze vanzelf in hoor.
va maat 2 hebben we er al 3! Met 1pakje maat 1 kom je ook n eind toch? Neem ik verder maatje3 erbij en met die andere bon kan ik misschien iemand blij maken?
Ik heb zo'n 3-4 pakken maatje 1 gebruikt. Mijn dochter was ruim 3,5 kilo bij de geboorte. Vrij gemiddeld denk ik. Ontopic: hier helaas geen pamperbonnen, ik hou me ook aanbevolen!
s1986 dat is echt niet veel hoor. Die luiers vliegen erdoor. Van maatje 3 kan je gerust nog 3 pakken bijhalen op die andere bon. Daar zitten ze erg lang in. Het is ongeveer een pak per week wat je nodig hebt (vanaf dat je kindje een paar maanden is in elk geval), dus tel maar uit.....
Ik heb ook 2 bonnen gekregen die ik niet gebruik en zou ze graag willen ruilen voor een volle etos spaarkaart!
Thnx meiden! Ga dan toch maar 3 pakken maatje 1 kopen en de rest maatje 3!! 1 pak per week had ik niet echt verwacht al gaat het wel heeeeel hard natuurlijk!!
Ik zou lekker inslaan. Je hebt voorlopig nog wel luiers nodig! Maat 3 gebruik je langer dan maat 2. Daar heb je echt wel meer dan 1 pak van nodig.