is het zo dat er 2 soorten bonnen boekjes in omloop zijn? mijn collega verteld dat ze dat boekje ook altijd krijgt maar zonder de pamperbonnen erin.en ook zonder de extra pamperboekjes/papboekjes je staat natuurlijk geregistreerd bij lekker leven en mischien bij bepaalde leeftijden dat ze andere boekjes sturen? weet iemand dit?
Dames ik heb vaker gelezen over de lekker leven bonnen, maar nooit gezien... Waar kun je deze bonnen krijgen/aanvraggen en wat houd t precies in?? Alvast bedankt!
Volgens mij gaat het via Pampers, dus ik denk dat als je je registreert op de website van Pampers voor de nieuwsbrief (overigens hartstikke leuk) dat je dan ook de bonnen krijgt. Zeker weten doe ik het niet hoor..... Veel liefs Petra
ja het klopt zijn 2 boekjes in omloop. de 1 is mét pamperbonnen en de ander zonder. IK kreeg voorheen ook pamperbonnen, maar deze ronde voor het eerst niet helaas. Aanmelden kan op de site van lekker in het leven, maar dat is geen garantie dat je ook daadwerkelijk de kortingsbonnen krijgt. En wat het inhoud? Gewoon kortingsbonnen voor diverse producten
Dankjulliewel dames, maar wat is nou de werkelijke website om mij aan te melden dan? En wat is de reden dat t niet zeker is dat je de bonnen ook werkelijk krijgt?
Ik heb mij nooit ergens voor aangemeld en krijg toch de bonnen. Dus ik zou niet weten wat je moet doen om ze te krijgen.
een kennis van mij die heeft oudere kinderen en die krijgt inderdaad een boekje zonder pamper bonnen.
Ik vind het wel een vaag iets... heb me nooit ergens bewust hiervoor aangemeld, maar via het 1 of ander hebben ze dus toch wel m'n adres en gegevens, en kreeg ik op een gegeven moment ook die bonnen. Maar de ene kreeg krijg je ze wel, andere keer niet... ene keer met pamperbonnen, andere keer niet. Ik heb zelfs een keer beide boekjes tegelijk gehad (met en zonder pampersbonnen dus).
Ik heb het vorige keer gevraagd. Ze hebben 1 of ander bestand met adressen en daar halen ze wilekeurig mensen uit. De pamperbonnen zijn niet leeftijdgebonden. Dat is mij toen verteld. groetjes arianne
toch gek ik heb ze 1x gehad toen niet meer. Mijn buuf al 2 x en vrienden van mij elke keer al! (dat is nu al 3x)