Ziet er een beetje Duplo/ Lego achtig uit. Leuk te aanvulling op een boerderij oid. Heb ze nog niet in het echt gezien. Gaan vanmiddag naar de Welkoop vandaar. Van maandag 9 april t/m zaterdag 2 juni krijg je bij een minimale besteding van 25 euro een gratis setje BeestenBoel figuurtjes. Ook geven we setjes weg bij een aantal aanbiedingen zodat het sparen nog sneller gaat. De setjes zijn blind verpakt dus het is steeds een verrassing welke je ontvangt Er zijn acht Beesten Boel setjes verkrijgbaar (op=op): * Boer, kat, bezem, hekje * Varken, bezem, trog * Pony, koe, hekje, waterton * Paard, graanhalmen, hekje * Boerin, hond, hekje, hark * Eendjes, kip, haan * Boerin, hond, gieter, hekje * Schaap, bloemen, hekje Bekijk bijlage 236795 Misschien kunnen we ruilen oid bij dubbele setjes.
Het zijn erg kleine poppetjes en diertjes. Echt niet voor kinderen onder de 3 jaar zoals ook op de verpakking staat. Hebben een zakje met hond en paard. Hondje is maar 2 cm hoog ofzo. Past volgens mij wel op lego
Vanaf 25 euro pas????? Moeten wel hele speciale zijn dan.... Zak honden voer is hier nog lang niet leeg... Zie net dat de actie tot 2 juni duurt, dus dan hebben ze de zak al lang en breed op! Zal kijken dat ik het voer voor de honden, kippen en kat ineens koop. Wellicht krijg ik dan 2 zakjes.. Hoewel
Het stelt niet super veel voor hoor. Maar wel leuk voor oudere kinderen. Dacht het leuk te combineren met de duplo ed maar hij is er nog veelste jong voor.