We hebben het hier maar over 8,00!! Op zich heb ik niets verkeerd gedaan. Ik heb de bonnen gebruikt en het systeem accepteert ze. Alleen klopt het bedrag eigenlijk niet en zou ik 0,07 minder moeten betalen.....heel raar hoor. Wehkamp heeft inderdaad recht om dit te doen, dus verder zal ik ook niet moeilijk doen. Maar o, o, o wat een zooitje is het daar zeg! De een krijgt geld toe op een bestelling, de ander krijgt de grootste problemen: Jongens (van Wehkamp) trek één lijn. Laat iedereen het juiste bedrag betalen en kijk je systemen na als je zulke acties wilt toepassen!
Ik ben het helemaal met je eens. Hun systeem zou die bonnen niet eens mogen accepteren. Bovendien vind ik het ook nog misleidend, misschien had je het anders (zonder de bonnen) niet eens gekocht.
Zijn de pamper bonnen codes bij elk boekje gelijk? Ik heb namelijk geen pamper bonnen maar kan ze wel goed gebruiken, aangezien mijn moppie alleen maar tegen pampers kan.
Bij Truus.nl moet je de laatste 6 cijfers invoeren, dit heb ik gedaan maar helaas pikt hij de korting niet op. Wel van de andere kortingen. Zou het wel werken bij Wehkamp?