lekker in het leven bonnen , wanneer?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door blije yvon, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    IK heb vandaag 1,93 euro terug gekregen van wehkamp ?;)

2. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    We hebben het hier maar over €8,00!! Op zich heb ik niets verkeerd gedaan. Ik heb de bonnen gebruikt en het systeem accepteert ze. Alleen klopt het bedrag eigenlijk niet en zou ik €0,07 minder moeten betalen.....heel raar hoor.

Wehkamp heeft inderdaad recht om dit te doen, dus verder zal ik ook niet moeilijk doen. Maar o, o, o wat een zooitje is het daar zeg!

De een krijgt geld toe op een bestelling, de ander krijgt de grootste problemen: Jongens (van Wehkamp) trek één lijn. Laat iedereen het juiste bedrag betalen en kijk je systemen na als je zulke acties wilt toepassen!

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik ben het helemaal met je eens. Hun systeem zou die bonnen niet eens mogen accepteren. Bovendien vind ik het ook nog misleidend, misschien had je het anders (zonder de bonnen) niet eens gekocht.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Zijn de pamper bonnen codes bij elk boekje gelijk?

Ik heb namelijk geen pamper bonnen maar kan ze wel goed gebruiken, aangezien mijn moppie alleen maar tegen pampers kan.

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Je eigen code gebruiken met MCC of MCB ervoor. ;)

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bij Truus.nl moet je de laatste 6 cijfers invoeren, dit heb ik gedaan maar helaas pikt hij de korting niet op. Wel van de andere kortingen.

Zou het wel werken bij Wehkamp?

Deel Deze Pagina