Heb ze vanmorgen gekregen, alleen zonder pamper bonnen!!! (En dat met 2 kids in de luiers) Kan maar 2 bonnen uit het boekje gebruiken nu, beetje jammer!
je kan bij truus proberen met de codes die je hebt.. waarschijnlijk kan je bij truus dan wel gewoon gebruik maken van de pamperaanbiedingen..
Heeft er iemand de volledige code van de Braun Multiquick voor me? Zou diegene me even willen PB'en? Ik wil hem heel graag bij Wehkamp bestellen!
Zag dat de huggies ook bij truus in de aanbieding zijn 1+1 gratis... Zitten niet bij de lihl bonnen, maar wel goedkoop dus! Heb nu 4 pakken huggies, 2 pakken simply dry en 3 pakken active fit / baby dry voor 52 euro... Korting in totaal 36,97
Wat ik me trouwens afvraag... Als je meerdere codes hebt (1 gekregen van een vriendin) kan je die dan wel met hetzelfde account gebruiken en op hetzelfde adres laten afleveren, of niet?
ik had nog nooit van die bonnen gehoord, gisteren op die website ingeschreven en vanmorgen had ik de bonnen in de bus Ik had wel een pamperbon erin en voor luierdoekjes kon heel wat bonnen gebruiken dus ben er blij mee!
Bij Truus kan het wel, ja. Ik vind overigens alleen simly dry korting interessant maar dan moet je bij Truus 5 verzendkosten betalen.
Ik heb ze net ook binnen gekregen. Las van de week dit topic, Ben naar de website gegaan om te kijken wat het was. Toen wilde ik me aanmelden maar niet gedaan. Nu dus toch gehad?!
Ow dames, als je bij Truus besteld vergeet dan niet om de GRATIS wella hairspray extra strong mee te bestellen. Omdat je met je lekker in het leven bonnen 2,00 korting krijgt op Wella haarstyl producten, en dit product 1,99 zijn er dus geen kosten!!
Ik heb (nog) geen LIHL bonnen ontvangen. Is er iemand die een code voor mij heeft die ik op Truus kan gebruiken, dan ontvang ik graag een PB. De oude code's die ik had pakt ie niet.
Ik heb nog wel codes, pb me maar. Bij Truus voer je 1 code in en je kan dan ook van de pamperkorting gebruik maken