Dames, zou iemand mij aan de eerste 3 letters van de volgende kortingscodes willen helpen: 20,- braun series scheerapp 15,- oral-b elektrische tandenborstel 20,- braun silk epil 7,50- gilette proglide Kan ook via pb. Dank jullie wel.
Even een vraagje (ik ben nog niet zo handig met wehkamp en lihl): Ik heb alleen een bon gekregen voor de baby dry pampers, maar wil graag ook de simply dry. Deze wil ik gaan bestellen bij Wehkamp. Kan ik dan mijn bon voor de baby dry nog inleveren bij etos, of wordt deze dan gedeactiveerd? Misschien een simpel antwoord, maar kom er zelf niet uit.... En durf het niet te proberen, want straks kan ik misschien niks meer met de bonnen en dat zou natuurlijk ook zonde zijn! En wat zijn de verzendkosten? De ene keer hoor ik 1,95 en ergens anders weer 4,95.... Alvast bedankt!
carpediem2010 Super! Dank je wel! joosv Baby dry en simply dry zijn twee verschillende codes, de bonnen kan je daarna alsnog bij een winkel inleveren, de verzendkosten zijn 1,95.
wbt de verzendkosten heb ik net een beetje zitten goochelen. Als ik alleen 2 pakken Simply Dry in mijn mandje doe inclusief LIHL bon betaal ik 1.95 verzendkosten. Als ik 3 pakken Baby Dry in mijn mandje doe inclusief LIHL bon betaal ik 4.95 verzendkosten Als ik 3 pakken Baby Dry én 2 pakken Simply Dry in mijn mandje doe inclusief 2 LIHL bonnen betaal ik 4.95 verzendkosten
Het is inderdaad apart. Als ik 3 pakken pampers maat 2 wil bestellen, rekent wehkamp 1,95 verzendkosten maar voor 3 pakken maat 6 rekent hij 4,95????
Wehkamp doet sowieso vreemd bij die bonnen. Ik had de codes ingevoerd maar wilde nog iets anders mee bestellen. Dat gaat dus niet. Alle korting was eruit gegooid maar de bonnen kan ik niet meer opnieuw invoeren, zijn al gebruikt zegt tie maar even een mailtje verstuurd.
Ik vond het ook erg irritant dat ik dit keer geen pamperbonnen had. Ik kocht ze altijd bij de Etos als er een aanbieding was en dan met bon en babyzegelkaart...misschien toch maar eens verdiepen in het bestellen bij Truus. Nog wel een tip als je nu bij Kruidvat de maandverband bonnen inlevert van Always krijg je dus korting op je maandverband en een gratis Gilette scheermes t.w.v. Euro 10,- Ik had 2 Always bonnen ingeleverd dus nu 2 gratis scheermessen + hierbij kreeg ik ook weer kortingsbonnen met Euro 3,- korting op een 4-verpakking mesjes.
Wie heeft er nog een code voor mij voor pamers?? Maakt niet uit baby dry of simply dry. heb helaas geen boekje gehad.....
Ik heb ze afgelopen vrijdag weer gekregen. Er zaten zelfs 3 pamperbonnen in. 2x de bon voor 10,- korting bij aankoop van 3 pakken Pampers en 1 bon voor 10,- korting bij aankoop van twee pakken Pampers Simply Dry.
Wehkamp, wat een lachwekkend bedrijf. Heb laatst gemaild omdat de site mijn code niet pakte. Kreeg toen terug dat ze niet meer meedoen aan lekker in het leven acties. Hoor nu dus van wel... Is er iemand die nog een code overheeft waarmee ik even online kan shoppen? Dit maakt niet uit, als het goed is kun je met 30 man ofzo dezelfde code gebruiken... Onbeperkt bestellen zeg maar. Alvast bedankt...