kheb 2 codes gebruikt.. en bij beide dus 3 pakken gewone pampers en 2 pakken van die oranje en LIHL heeft nu geen wasmiddelbonnen, maar de flessen waren nu 1+1 gratis, dus 2 flessen voor 5,50...
Wie heeft er voor mij lihl codes om te bestellen bij truus? Ik heb geen lihl bonnen en met 2 kinderen in de luiers kan ik de korting goed gebruiken
Och wehkamp maakt er toch een potje van! Had twee simply dry besteld, lihl bon van tien euro ingeleverd, en wehkamp bon van tien. Te betalen 1,93. De verzendkosten in feite. Had de bonnen voor braun ding van twintig euro en nog iets van twintig euro wel geactiveerd, maar die dingen niet besteld. Krijg ik vandaag mijn tegoed uitgekeerd?? Veertig euro minus de 1,93! De 1,93 had ik al zelf betaald, maar ga toch maar niet zeuren dat de bonnen dan veertig euro moet zijn, hihihihi. Rare jongens! Dus twee gratis pakken en 36 euro op de koop toe. Briljant!
Ik probeer te snappen hoe het nu werkt met de codes en hoe je die kan gebruiken als je geen lihl boekje ontvangt. Ik zou de pamper bonnen heel goed kunnen gebruiken maar ontvang helaas geen boekje op mijn oude adres en nu helaas op mijn nieuwe adres ook niet. Wie kan mij helpen, Codes zijn natuurlijk ook welkom
vorige ronde ging het ook fout bij wehkamp, en hebben ook heel veel mensen gewoon geld uitgekeerd gekregen van wehkamp..
ik heb bij truus besteld en ook best een goede deal 3 pakken pampers baby dry wella hair mouse 8 flessen dash ambi phur 2 pakken pampers simply dry totaal 56 euro en sotnd het bij me in huis
Hier dus gebeurd!! Had 1,93 betaald met de beide bonnen. NU dus een factuur gekregen van nog 8,00 omdat de bon van 10 korting niet juist was bij mijn bestelling..... GRRRRRRRR
Wie o wie zou me kunnen helpen met een code van lihl?? Ik wil o zo graag een keukenmachine hebben van braun! Alvast bedankt!!
tja wat zal ik zeggen, eigen schuld dikke buld, opzich terecht hoor, als iedereen zo zou handelen zo een bedrijf failliet gaan. tis zuur natuurlijk maar ja dat is het risico die je genomen hebt,