hoe doen jullie dat met de kortingsbonnen?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Ons Kleintje, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Ik heb vorige week een felicitasdoos opgehaald, en daarin zitten allemaal kortingsbonnen. Wat ik me afvraag, hoe bewaren jullie zulke bonnen zonder te vergeten dat je ze hebt? ik heb ze eerst uitgesorteerd en weggegaan welke ik niet ga gebruiken.
    Bij mij gaan ze dan meestal in een lade, en dan vergeet ik het, en verlopen ze. Iemand tips?

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik bewaar ze in mijn portomonee. Altijd bij de hand en je ziet ze iedere keer weer.

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik heb een apart mapje in mijn tas zitten met kortingsbonnen, ik weet ongeveer wat er in zit, en eenmaal in de winkel check ik nog even of ik iets gekocht heb waar ik een bon voor heb. (ik gebruik kortingsbonnen voor zo'n beetje alles.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

ow das een goeie.... ik heb dat probleem ook altijd en ook altijd met waardebonnen.

Laatst naar de drogist geweest om eens wat dingen voor mezelf uit te zoeken dan voor babylief... kom ik thuis en oeps... ik had nog 3waardebonnen gekregen voor mijn verjaardag :S

xxx

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lever ze zsm in, anders vergeet ik het.

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Kortingsbonnen gaan bij mij altijd direct mn portemonnee in anders vergeet ik ze!!!

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    In de portemonne bij hij papiergeld dan zie je ze meteen.

8. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

net als fiene heb ik er een apart mapje voor.

9. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb die doos vandaag ook gehad.. maar nou zit er op die 2 pampers een sticker met 8 euro korting voor pampers newbaby 1 ofzo.. is dat nou alleen voor 1 pak of is dat voor te totale waarde aan korting in dat zakje waar die pampers inzitten

Deel Deze Pagina