Ik heb vorige week een felicitasdoos opgehaald, en daarin zitten allemaal kortingsbonnen. Wat ik me afvraag, hoe bewaren jullie zulke bonnen zonder te vergeten dat je ze hebt? ik heb ze eerst uitgesorteerd en weggegaan welke ik niet ga gebruiken. Bij mij gaan ze dan meestal in een lade, en dan vergeet ik het, en verlopen ze. Iemand tips?
Ik heb een apart mapje in mijn tas zitten met kortingsbonnen, ik weet ongeveer wat er in zit, en eenmaal in de winkel check ik nog even of ik iets gekocht heb waar ik een bon voor heb. (ik gebruik kortingsbonnen voor zo'n beetje alles.
ow das een goeie.... ik heb dat probleem ook altijd en ook altijd met waardebonnen. Laatst naar de drogist geweest om eens wat dingen voor mezelf uit te zoeken dan voor babylief... kom ik thuis en oeps... ik had nog 3waardebonnen gekregen voor mijn verjaardag :S xxx
ik heb die doos vandaag ook gehad.. maar nou zit er op die 2 pampers een sticker met 8 euro korting voor pampers newbaby 1 ofzo.. is dat nou alleen voor 1 pak of is dat voor te totale waarde aan korting in dat zakje waar die pampers inzitten