Fijn. Te weten dat ze binnen kort komen heb echt pampers nodig Wel balen maar een bon en twee kindjes straks in de luiers
Heb jaren bij Dirk van den Broek gewerkt, en daar kon je die bonnen inleveren. De klanten wisten nooit waar die bonnen vandaan kwamen..
Ik heb nog niks gekregen (krijgen hier op maandag nooit post) dus het zal morgen of woensdag wel komen En ik krijg altijd wel de pamperbonnen erbij
Bonnen komen morgen, ik denk dat sommige Sandd-bezorgers hun werk vandaag al hebben gedaan in plaats van morgen Dus voor alle wachtende: MORGEN bonnen (En ja ik heb er hier heeel veel staan om te bezorgen, maar niet die van mijzelf..)
Eerst kreeg ik zo ook altijd en de laatste tijd helemaal niks, baal ik best van want ik kan ze altijd goed gebruiken.
ik kreeg ze voorheen ook een aantal malen. Maar nu al een half jaar niets helaas! Vond het altijd wel erg prettig! Weet iemand hoe je ze misschien weer kan aanvragen?
Inschrijven bij de website is geen garantie voor de bonnen hoor, ik hem me jaren geleden al eens ingeschreven maar sinds de geboorte van onze jongste krijg ik ineens de bonnen!! Terwijl ik die keer juist geen boxen e.d aangevraagd heb?? Ben er in ieder geval wel heel blij mee en hoop dat ik ze vandaag ook krijg!
en terwijl ik dit typte vielen de bonnen door de bus! Hier met maandverband en gelukkig wel de pamperbon!
eerder kreeg ik altijd de bonnen, maar op de een of andere manier sinds ik bevallen ben van de 2e niet meer? heb me maar weer opnieuw aangemeld, kijken of ik ze weer ga krijgen
ik quote mezelf, heb de aardige man vanmorgen opgewacht en ik heb ze ook binnen met maandverband, kindertandenborstel en pamperbon!!!