Mijn moeder woont 2 huizen verderop bij mij, dus heb even gespiekt en die heeft wel maar 1 pamperbon. dus het verschilt inderdaad.
Ik denk dat het verschild per leeftijd van je kind enzo? Ik heb 2 pamperbonnen, maar geen kindertandenborstel bijvoorbeeld.
Ik heb ze ook binnen.... maar er zitten geen pamper bonnen bij. Ook geen maandverband of tandenborstel, maar een proefzakje met koffie. Raar dat er zo'n verschil in zit trouwens.
ik kan mijn bericht niet meer wijzigen... maar ik heb vandaag mijn bonnen binnen gekregen.. zaten er dit keer gewoon geen pamperbonnen bij... altijd gooi ik die bonnen weg.. wil ik ze eens weggeven.. krijg ik ze niet.. Hoe genant!
nou ik houdt me aanbevolen mochten mensen de pamperbonnen iet willen, heb er twee in luiers dus alles is meegenomen! DUS MEISJES GRAAG PAMPERBONNEN HIERZO! ALS JULLIE ZE KWIJTKUNNEN/WILLEN!
Ik heb ze ook gekregen vandaag, met proefpakketje maandverband. Helaas maar 1 pampersbon. Nieuw is het katten/hondenvoer. Ik wil ook wel graag een pampersbonnen. Ook heb ik wel interesse in de bonnen voor 5 euro korting op de pampers lotiondoekjes. Ik heb DE-punten en etos zegels in de aanbieding.
Ik doe niks met de groeie start bonnen en die van het pyjamapapje. Kan ik hier iemand blij mee maken?? Ja.. pb me dan even
geen tandenborstel, wel maandverband en 1 pamper bon. en de laatste blz maar 3 bonnen gedrukt??? vond het deze x wel erg tegenvallen. gebruik alleen de pamperbon en de arielbonnen. dus wie belanstelling heeft in andere bonnen meld je maar
Ik heb 2 pamperbonnen gekregen en maandverband.. geen tandenborstel. Best vreemd dat het zo wisseld eigenlijk. En volgens mij hebben 1 of 2 pamperbonnen te maken met de leeftijd van je kindje.
ik hou me graag aanbevolen,voor leuke bonnen waar niemand iets mee doet. pamperbonnen uiteraard ook welkom!
Hier ook vandaag de LIHL bonnen ontvangen. Geen pamperbonnen, geen tandenborstel en geen maandverband. Beetje teleurgesteld in deze keer, maar goed je krijgt het maar. Heb natuurlijk ook interesse in de LIHL pamperbonnen, dus als er iemand nog bonnen over heeft. Ik kan ruilen met Etos babyzegels, andere LIHL bonnen en DE punten.