Mijn moeder heeft nu ook zo'n boekje ontvangen, nooit gehad, maar wel met 2 pamperbonnen!! Joepie, want ik had een boekje zonder.
hier ook het boekje inmiddels binnen. met 2 pamperbonnen. gaan naar mn nicht toe, is nu 24 weken zwanger en kan dan even wat inslaan. had nog bonnen liggen van de babydoos, dus kan zelf nu ook even vooruit....
Joepie, de postbezorger heeft het lang spannend gehouden, maar vanmorgen lagen ze dan toch in de bus! Met 1 pamperbon, dus daar ben ik wel blij mee!! Ik heb oa de wasmiddelenbonnen wel over. Iemand interesse?
Hier nog steeds niks en dat terwijl ik ze normaal wel altijd krijg! Ben ik de enige die ze nog niet heeft?
ik ben heel brutaal en heb net een account aangemaakt en me nog niet eens voorgesteld. Sorry. (te erg!! schaamschaamschaam) maar ik zou zo ontzettend graag de Nestlebon voor 4 euro korting willen hebben/ ruilen. wie kan mij hier heel heel heel blij mee maken? (pamperbon heb ik helaas niet meer, ik had er maar een en die is al gebruikt) ik zal me nu zo maar even netjes voorstellen enzo, want dit is wel erg asociaal, zo is het ect niet bedoeld.
Deze kwam ik toevallig tegen op marktplaats.. bied 4 pampersbonnen aan: Marktplaats.nl > 4x lihl pamper bonnen voor 10.- korting op 3 pakken - Hobby en Vrije tijd - Spaarzegeltjes
hoera ik heb ze ook gehad, met een tandenborstel en maandverband, en er zit een pamperbon in, verschilt het nog vraag ik me af, want ik zie dat sommige 2 pamperbonnen hebben gekregen, en ik las nog niks over een tandenborstel........
Hier hetzelfde! Ik gebruik meestal de pamperbon, de bonnen voor wasmiddel en het gratis product (nu deo geloof ik) en wat kleinere dingetjes zoals cola en fanta. De rest gooi ik meestal weg. Maar alle beetjes helpen.
Vroeg ik me idd ook af of er deze keer weer wat leuks bij zat. Bij mij dus helemaal niks! Vorige keer maandverband geloof ik. Nu waren het echt alleen bonnen (en geen pamperbon)
nou dan moet ik ook maar eens gaan gluren op mijn oude adres. Ben inmiddels verhuisd dus hoop dat ze daar nog gekomen zijn. Alleen nu zijn de buren van het oude adres zo leuk geweest om een nee nee sticker op de bus te plakken. Maakt dat nog wat uit?
ik ben al een tijdje ingeschreven, maar nog geen enkele keer bonnen gekregen Hoor je actief op de website te zijn met het achterlaten van reacties of zo?
ik heb ook geen pampers bonnen gekregen kon ze heel goed gebruiken. Wat raar dat, dat zo verschilt toch?