Ik heb ze vorige week woensdag gehad. Er zaten wel pamperbonnen bij. Ik heb ze nu voor de 2de keer gekregen. Een vriendin van mij ook al 2x de bonnen gehad haar kindje is net zo oud als die van mij
ik zie net dat het volgende week bij de etos 3 pakken voor 19 zoveel is. Met die bon zou dat dus 9 zoveel zijn... ik ben benieuwd!
Je kan de bonnen nu gewoon bij de Etos inleveren. Er staat niet meer op de bon dat het niet geldig is i.c.m. andere acties! Dus 3 pakken voor 10,-!
ik heb de bonnen ook maar bij mij staat het er echt wel bij op niet geldig in combinatie met andere acties maar goed ga het maar gewoon proberen
Oh nou dan had ik geluk! Er stond ook geen einddatum op. Dat meisje bij de Etos heeft nog extra goed gekeken naar de bonnen.
Hier staat er ook geen einddatum op, maar wel dat het niet geldig is icm andere acties. Ik ga het zometeen bij de Etos hier proberen.
wij bij etos zaandam en die doen dat altijd... krijg altijd die korting... er stond wel op dat het niet geldig was icm andere acties, maar de etos doet het wel...
kan iemand mij uitleggen wat nou het verschil is tussen 2+1 en 3=2 je komt toch op hetzelfde uit 2 pakken voor 20 euro maar hoe kan het dan zijn dat als je bij de etos komt je maar 10 euro hoeft te betalen voor 3 pakken. ik snap het ff niet meer
Vandaag hier ook 2 etossen geprobeerd die het normaal wel doen maar bij beide kreeg ik te horen dat ze het niet meer doen
Hallo Misschien is het een idee om aan te geven welke etos het nog wel aanneemt zodat iedereen weet waar het wel in te wisselen is Ik woon zelf in noordwijk, iemand ervaring daar of in een filiaal in een ander dorp eromheen? groetjes mini me
Maar dan dus geen baby drynite, want die valt niet onder de aanbieding, toch? Beetje jammer overigens