kan hij dan soms wat licht laten schijnen over het toestuur beleid? sommige mensen hebben zich aangemeld op de site, maar krijgen niets, anderen hebben zich nooit aangemeld, en krijgen ze al tijden. Hoe zit dat nu?
volgens mij alleen als je zo een prenatal pakket hebt besteld krijg je ze. Mijn moeder had zich namelijk ook opgegeven voor zo een pakket (en alleen dat pakket) omdat ik die friso doos kwijt was. En nu krijgt mijn moeder ook van die kortingsbonnen. Mooi, dan kan ik weer even voort
Ik heb tijdens mijn zwangergschap ook ee prenatal pakket besteld maar jammergenoeg nog nooit die bonnen gekregen. Blijft dus een raadsel hoe je ze kunt krijgen.... Ben benieuwd of we er nog een keer achter gaan komen.
hier ook nog niks, terwijl ik al 2 jaar wel de bonnen ontvang... Hoop dat ik ze alsnog mag krijgen...
heeeeeee !!!!!!! Nu herken ik ze! (ging even op mp kijken!!) Maare die heb ik wel eens gehad! vóór ik me aanmelde op de site! Dus hoe ik er nou aan kwam.... heb nu niets trouwens....
Ik heb ze deze keer ook niet meer gehad. Ik zag vandaag een klant bij 't kruidvat die ze inleverde. Dus ze zijn al wel verstuurd. Helaas, ik heb ze een jaar gehad. Nu zeker geen doelgroep meer ofzo.
Mijn schoonouders hadden ze, die heb ik nu gekregen. ( via sandd gekregen trouwens). Ze hebben nog nooit die bonnen gekregen ? Zitten geen pampers bonnen bij. Ik kreeg ze zelf altijd wel. Maar niet gehad nog.
Hier ook nog niet gehad. Helemaal niemand uit deze straat. Vorige keer hadden heel veel mensen ze op zp ook al en ik pas een week later. Misschien wordt het per regio op verschillende dagen verspreid?