hier ook nog niks. Vorige keer wel maar toen echt een week nadat ik hier las dat iedereen zehad ontvangen. Dus wehouden hoop. haha
volgens mij komen ze nu in 2 sessies, diegene die ze gehad hebben, daar zitten niet de kortingsbonnen voor de 'gewone' pampers in. en op mp worden deze ook nog niet aangeboden. dus ik hoop dat ik ze nog ontvang, volgens mij bezorgd sand op dinsdag.....dus nog even afwachten
Ik heb ze ook (nog?) niet gehad, terwijl ik ze volgens mij net nadat dochter was geboren al heb gekregen. Vorige keer had ik geen pamperbonnen, maar hoop ze nu wel weer te krijgen.
ik kreeg ze de vorige keer ook veel later als de rest en toen met pamperbonnen. dus zal deze keer ook wel zo zijn. misschien krijgen de mensen ze later met de pamperbonnen? dat het twee verspreidingsdatums zijn?
Nou zou wel handig zijn die pamperbonnen, dus misschien maargoed dat ik nu nog geen boekje heb ontvangen
Hier helaas ook nog niet ontvangen...hoop ze deze week te krijgen, want mijn wasmiddels is op Dus mocht er iemand zijn die de Ariel bonnen niet gebruikt, dan houd ik me aanbevolen
net mijn oom gebeld...want die krijgt ze wel en gebruikt ze niet en hij heeft ze ontvangen!! inclusief de pamperbonnen! ben weer helemaal blij was al bijna door mn voorraad pampers heen..