lekker in het leven bonnen...ze komen weer!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door poppie2, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bij de jumbo heb je ook pamperaanbieding kan het daar ook ingeleverd worden?

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jumbo kun je gewoon proberen bij de aanbieding. ik neem ook altijd de bonnen op wasmiddels als erdan staan 5 euro korting op 2 flessen ariel neem ik er maar 1 mee en krijg die korting dan ook. ga er zo heen laat het vanavond wel weten

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hier kwamen ze gister binnen, was precies op tijd, want de luiers waren op:D
    en nog een grotere mazzel, hier doet de etos er wel aan mee:D:D dus dat was nog eens extra korting

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik heb ze ook weer binnen! (zonder Pamper maar heb ze niet nodig) heb mn moeder ook opgegeven tijdje geleden, maar heeft nog niks gehad.

5. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Jumbo doet idd altijd korting op korting (dus de bonnen met hun eigen aanbiedingen)

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja en ook bvb ariel is 2 halen en dan 5,00 koring maar als je er 1 haalt betaal je dus 20 cent voor een fles.

Maar goed om terug te komen op je vraag. ik had mn boodschappen gratis. was 5e wachtende in de rij. maar wel mooi 3x pampers,1 dash,1 dreft,2 ariel, 1x vlekverwijderaar en nog wat dagelijks spul :D

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    mocht iemand nog pampersbonnen hebben en er niks mee doen, dan wil ik ze graag ruilen, laat maar weten wat je ervoor wil hebben.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oh wat leuk!! das pas mazzel hebben !! vele malen beter dan met lilh bonnen haha :D

Ik ben zonet bij jumboi geweest heb 3 flessen ariel voor 6 euro gehaald en 4 pakken pampers voor 26,50. Ze deden dit keer niet moeilijk. Maar ik vind het wel steeds gedoe hoor iedere keer weer met die bonnen. Het is steeds maar afwachten oof de cassiere op de hoogte is anders dan roepen ze iemand bij, en dan heb je mensen die achter je staan zuchten en puffen. Dit keer wist de cassiere het en ze ging gelijk scannen gelukkig.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@danyo hoezo had je dan maar 3 pakken pampers de actie is toch met 4 , jammer anders had je nu 4 gratis i.p.v 3

10. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb ook weer bonnen gekregen.
    Wil de pamperbon wel ruilen tegen etoszegeltjes!!
    groetjes

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    bij jumbo waren 3 pakken voor 26,50 toch. Ach heb nu alles gratis en de bonnen over

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja en met die bon moest e 4 halen dus dan heb je 4 voor 26,50:D

maar je hebt nou toch 3 pakken lekker gratis;)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    op zich maakt t niet uit hoeveel pakken je dan haalt jehebt sowieso 10 euro korting. en ik nu hele vette korting :D volgende week weer 3 pakken en dan wel met de 10 euro korting haha

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh maar die bonnen van lihl kun je bij jumbo op alles inleveren hoor al zou je 1 pak pampers halen krijg je geld terug

15. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ilk bied hierbij mn hele complete boekje aan tegen Douwe egberts punten
    Bij intresse even een pbtje graag

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ow je bedoeld zo ik zal vanavond es ff proberen heb nog 1 bon over

17. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik heb dat ook wel eens gehad maar vraag mij af hoe dat werkt, moet je zelf aangeven dat je de 5e wachtende bent? of telt het niet wanneer ze precies op dat moment een cassiere erbij roepen? of geven ze zelf aan dat je de boodschappen gratis mag meenemen?

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nou heb mijn vooraadje ariel weer bijgevuld hoor :) had gister een bon gebruikt van 5 euro bovenop de aanbieding van 3halen 2 betalen. En vandaag heb ik weer 3 flesjes gehaald met 2 bonnen :D dat scheelt weer . Pampers ben ik vergeten anders zou ik die ook proberen

19. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik heb nog een pamperbon te ruil overigens!

20. DCJ83

DCJ83 Niet meer actief

Ik heb je pb gestuurd :)

Deel Deze Pagina