Huh? Heb de bonnen nou ook niet gehad? Wel die van eind vorig jaar die tot 31 dec. geldig waren. Raar?!
Hmmmm, ben benieuwd of ik ze nu wel weer krijg. De afgelopen keer dus niet en baalde daar flink van...Niet dat ik nog pampers nodig heb, die heb ik flink ingeslagen bij de Supercoop (5,- per pak), maar de wasmiddelbonnen zijn ook altijd errrrug welkom hier
elke korting vind ik altijd mooi meegenomen! Dus hierbij nog een keer mijn oproepje; Wie krijgt ze en wil ze kwijt? Mij maak je er blij mee!
Ik gebruik ( als ik ze krijg) alleen de pampersbonnen. De rest dus niet. Of verschilt dat per keer waar je korting op krijgt?
als ik ze binnen krijg met de pamper luiers mag je die bonnen van mij wel hebben, ik gebruik de pampers niet, vindt het rot luiers. Als ik ze binnen heb en ze zitten er bij laat ik het eve weten groetjes miranda
nog niks heb ze altijd gehad en in december ineens niet meer . hoop dat ik nu weer geselecteerd ben kan ze wel gebruiken namelijk met de 2e op komst
o heb het over de bonnen die geldig waren tot december haha. deze had ik mis gelopen. ik heb gehoort dat je geselecteerd wordt als je aanmeld op hun site. heb de bonnen 3x gehad en daarna niet meer. www.lekkerinhetleven.nl zodra ik me daar had ingescheven kreeg ik opeens de bonnen. sommige kregen ze gewoon ineens denk via het invullen van een enquete ofzo