dit heb ik ook gehad bij de jumbo en niet alleen met de pampers. de ariel wasmiddel was in de aanbieding 2 voor 7.00. daar ging nog 3,50 van de bon vanaf en had dus 2 flessen voor 3,50 ipv 1 voor 3,50. (was ene kortingbon van 3,50 op 1 fles)
ja ik ben vorige week maar snel bij trekpleister geweest voor de 3 halen 2 betalen en zo 6 pakken mee genomen .. maar ze gaan wel snel hoor met die poepkont van me ..
echt net 10 minuten geleden gehad haha Stond te springen als een klein kind Is lang geleden voor mij dat ik ze heb gehad! Ze zijn me toch niet vergeten
oehhhh spannend!!! ik hoop echt dat de mevrouw/meneer van de post ook bij ons gaat komen!! Word dus weer dagen bij het raam zitten en wachten tot de post komt hahahahha. Maar welke regio's wonen jullie? misschien dat in de ene regio sneller bezorgt word dan in de andere. Ik woon in Harderwijk, gelderland.
haha ik zie het ja carnavaller Euh ik ben geen echte en heb een hekel aan carnaval ooohhhhhh errug he Maar goed in brabant zijn de bonnen dus aanwezig
Hier ( Brabant) nog niets ontvangen maar dat het niet met de gewone post zou komen geeft hoop natuurlijk. Vorige keer kreeg mijn vriendin ze twee weken later als wij en die woont ook in Brabant dus misschien maakt dat niets uit. ( Wel aan de andere kant van Brabant maar goed) Ik hoop echt dat we ze weer krijgen deze keer, hier geven ze korting op korting dus das helemaal feest!
trouwens...vorige keer werd je dezelfde dag als toen ze bezorgd werden ermee dood gegooid op marktplaats en nu nog niets dus waarschijnlijk heeft nog bijna niemand ze...