Wie niets met de bonnen doet maakt mij heel erg blij. Ik gebruik geen Pampers maar met de rest ben ik heel erg blij!
Ik had ze gisteren wederom in de post, dcht dat ik ze dit keer misschien ook niet zou krijgen, maar gelukkig wel. Ze zijn nog lang geldig, dus voor einde van het jaar zal ik nog pampers inslaan.
Ik heb me een tijdje terug ook ingeschreven...moet ik me op die site dan nog ergens aanmelden om ook in aanmerking te komen voor die bonnen?
Het blijft een verassing of je wel of niet de bonnen krijgt. Als je hebt aangegeven dat je reclame enz wilt ontvangen maak je kans om de bonnen thuis te krijgen. Maar het is geen garantie dat je de bonnen daadwerkelijk krijgt...
hier vandaag ook de bonnen weer in de bus en met de pamperbonnen dat word dus weer even inslaan. kwamen net optijd wilde volgende week weer pampers halen.
Ik zoek ook nog bonnen. Pampers hoeft niet dus wie doet er niks mee? Ik heb me al een hele tijd geleden aangemeld maar krijg ze nooit
Ik heb het boekje binnen, maar zonder pampers bonnen. Wie heeft pampers bonnen en gebruikt ze niet? Pb me even welke bon(nen) je ervoor terug wilt.
ik heb ze vandaag binnengekregen........met de pamperbonnen!! Was/ben weer zo blij als een kind hahahaahahaha