Vanavond toen ik thuis kwam zag ik dat ze er weer waren. De lekker in het leven bonnen. Had ze eigenlijk nog helemaal niet verwacht. Er zit hier een pakje maandverband bij, en natuurlijk de geweldige bonnen. Dit maal 1 pamperbon van 10 euro korting bij 3 pakken pampers! Wie heeft ze ook weer gehad
Ik heb ze ook, jammer genoeg weinig producten die ik ook daadwerkelijk gebruikt. Maar alle kleine beetjes helpen! Hier geen pamper bonnen trouwens!
Vind het altijd zo apart dat ze in de ene regio wel pamperbon(nen) krijgen, en de andere regio weer niet!
ik heb ze ook en een kindertandenborstel er bij, ik heb nog een pamper bon voor wie hem wel wie het eerst reageert heeft geluk.
ik heb ze ook nog niet.. maar zodra ik ze heb wil ik de pamperbonnen wel naar iemand opsturen.. die gebruik ik niet meer
hier waren ze vanddag jammer genoeg maar 1 pamperbon, maar vooruit beter dan niks . @ Luna86, jammer dat jij nog niks hebt . @ mamanama, er zat ook een kortingsbon voor de nstle groeistart bij moest gelijk aan jou denken, gebruik je die nog?
Laat je dan ook nog even weer weten wat jij kunt gebruiken, die gilette deo zat er dit keer bij, had ik vorige keer niet en toen vroeg je er om nu dus wel. Dank je!
net gekeken helaas niets!!! maar morgen pak ik een stoel en ga achter de brievenbus zitten om ze op te vangen