hey meiden, ik was gister op kraamvisite bij een vriendin van mij en ze had een hele leuk blauw mutsje met de naam van de baby erop, ze zei dat ze die gratis had gekregen van rainbowbabies maar nu heb ik gekeken op de site maar helaas ben net te laat actie is voorbij Wie weet er andere sites waar je zo'n mutsje kunt bestellen?
Volgens mij zit er in 1 van de zwangerschapsdozen (geloof de blije doos) een kaart voor een gratis mutsje van simply colors. Daar kwam de onze in ieder geval wel vandaan
even googlen op gratis mutsje, er zijn vast wel meer acties. rainbowbabies is niet zo heel duur en de kwaliteit is erg goed. Hier staan veel gratis baby dingen op: Gratis voor baby's, gratis babyproducten, babykorting, babyspullen voor moeders
@mvs oh hopelijk zit er strax bij mijn doos ook zo'n kaartje bij in @ susan ja er zijn veel sites waar je die mutsjes gewoon kunt bestellen maar ik wil hem gratis gierige nederlander ben ik haha
Gratis is toch altijd leuker. Jammer dat die actie niet meer bestaan. Misschien dat ze tegen jouw tijd wel weer mutsjes hebben. Anders even mailen of die actie terug komt
haha ja idd gratis is veeel leuker..idd ik zal ze maar ff mailen misschien voordat ik ben uitgerekend komt er nog zo'n actie wie weet
Het gratis mutsje krijg je bij Simply colors!!! Je krijgt het inderdaad als je je voor een van de nieuwsbrieven inschrijft of de babydozen.....Vlakk na de geboorte krijg je een mailtje en vervolgens het mutsje....
Ik heb toen ook via de mail van Simple Colors gekregen. Deze kreeg ik na de geboorte, idd met een naam opdruk.
De nieuwsbrief vd babydozen... Die krijg je kort na de geboorte en daarin staat een link naar de site van Simply Colors. Dan kun je dat mutsje bestellen, gratis!!!
Ik kreeg er toen ook een van rainbow baby`s je moest je aanmeldden op de site en na de geboorte een kaartje opsturen.