Kreeg net een mailtje van babydump dat ze een winkel gaan openen in spijkennissen oude winkel word leegverkocht. Sla je slag groetjes kim
Ja net terug, maar wat een drukte!!! Het meeste is al verkocht. Was er om 5 over 10 en heb nog net 1 van de laatste autostoelen kunnen bemachtigen (maar dit doe ik nooit meer!!! zo druk)
De korting was wel leuk. Voor 99,-- een maxi cosi rodi airprotect en een stokke table top voor 5,--. Zag tripp trapp stoelen voor 99,-- met kussens, Stokke newbornset voor 79,-- enz (maar die zijn allemaal al verkocht). Alle wippers waren al zo goed als weg. Verder veel 30% en 50% korting op spullen zoals badjes, spenen, matrassen e.d. Denk als je nu nog gaat dat er nog weinig is en alle populaire dingen zoals kinderwagens, kinderstoelen en autostoelen zijn al weg
Zit op m'n werk en wilde anders een middagje vrij nemen (tis 10 minuten rijden) maar dat is ook zonde als ik het zo lees. Dus dan maar gewoon werken
Wie weet hebben ze nog wel wat je zoekt, dan is het het wel waard. Maar zo als het vanmorgen ging is de kans klein (weet niet wat je zoekt?
ik hoorde inderdaad dat het gigantisch druk was. woon zelf veels te ver weg, anders was ik vanmorgen wel even wezen kijken, haha.