lekker in het leven bonnen??

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door brenjomi, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog niks binnen :( en zie bij truus nog geen tabje ervoor staan

2. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    heb ook geen wasmiddel bonnen ga het hele boekje niet gebruiken denk ik , heb 1 pamperbon maar moet je 3 pakken kopen en krijg je 10 euro korting ook niet heel interessant...

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb net bij truus bestelling gedaan van 2 pakken simply dry, 3 pakken luierbroekjes, grote doos vaatwastabletten (was andere aanbieding), zakje dreft wasmiddel, oral b tandpasta, wc blokje, haarlak voor 52 euro.. op zich niet duur.. maar baal wel van de wasmiddelen

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb ze ook net gehad, maar inderdaad weinig aan deze keer. Ik heb 2 pamperbonnen + bon voor die goedkope pampers. Ga maar eens een Etos zoeken die ze accepteert boven op een reclame.

5. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft er iemand een code voor me zodat ik ff bij truus kan neuzen?

6. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ruzie met de wehkamp :x ik wil 2 pakken simply dry luiers bestellen met de lihl bon. Kan ik de code niet invullen. Hij zegt dat de code niet juist is of al gebruikt is?!? Nu kan ik het morgen pas weer proberen :(.

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Moet je bij de wehkamp verzendkosten betalen? Anders is het wel een hele slechte aanbieding voor babydry. 3 voor 24,5 + 5,-

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Jaha hier net ook binnen, ik weer blij

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb ze ook weer binnen. Vorige keer heb ik ze niet gehad.

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik heb ze ook weer binnen maar geen pamper bonnen erin:(

Vind dat er niet veel inzit dit keer.....

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Heb ze ook net binnen maar ook geen pamper bonnen
    Rest kan ik niet zoveel mee helaas.

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hier is Sandd net geweest maar geen bonnen, alleen de Wij

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dat heb ik vorige keer dus ook gehad... Tot 3x toe de klantenservice gemaild en het lijkt wel of ze niet willen snappen wat je bedoeld...

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb ze net besteld, die 2 voor 1 pakken.. codes werden wonderbaarlijk genoeg allemaal geaccepteerd..

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    diegene die geen pamperbonnen hebben.. hebben jullie wel iets anders dan erbij? of heb je gewoon minder bonnen?

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb trouwens niets aan de pamperbonnen van 3 pakken, 10tje eraf.. want kan bij wehkamp daar geen luierbroekjes voor kopen.. en verder is het idd allemaal niets.. kortingen zijn stuk minder.. en verder vind ik de producten waar je het op krijgt ook maar beperkt.. niet zoals vorige keer dat je uit tig loreal cremes kon kiezen enzo..

17. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 1 bon voor pampers gekregen..

ik heb ontdekt dat truus nog niet alles van wat er op de bonnen staat (en wel bij hun te krijgen zou moeten zijn) nog niet online heeft staan
    enig idee of dat later gebeurd?

mag van manlief de braun quickchef bestellen van de kb voor de kleine man.. en die heeft truus nog niet online staan

18. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    ik heb ze nog niet binnen, maar hier komten ze vaak een week later dan bij de meesten aan, maar mijn code werkt al wel op truus.nl

voor de mensen die de boekjes ook nog niet ontvangen hebben of een keer niet ontvangen hebben, hebben jullie wel eens geprobeerd of je code werkt als je ze niet ontvangen hebt (wie zegt dat er niet een of andere postbode is die de bonnen ook wel handig vind of dat er iets anders is misgegaan met je boekje)

ik ben gewoon benieuwd of je dan die keer echt geen boekje krijgt ofdat het dus anders ligt?

19. joosv

joosv Actief lid

9 feb 2012
    236
    0
    0
    NULL
    Betuwe
    Heb de bonnen net ook gekregen, via Sandd.
    Heb alleen geen bon voor de simply dry luiers, weet iemand of je daar ook een andere code voor kunt gebruiken? Dus door letters te veranderen? Misschien het proberen waard.....

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij Truus kan je gewoon bestellen met je cijfercode.. dus zonder die 3 letters..

sterker nog, bij Truus kan je met elke willekeurige code bestellen.. als je code nu bv 1234567 is... en je krijgt de aanbiedingen ook te zien met 2234567 dan kan je gewoon bestellen met korting.

Deel Deze Pagina