Dank je! Dan ga ik dat eens proberen! Las alleen net wel op de site dat je dan al je bonnen in één keer moet gebruiken? Of kun je ze dan ook nog wel in een winkel besteden?
Heb ze net binnen!! Dus ik ga weer even shoppen! Tip voor jullie: als je bestelt via Truus.nl dan is de korting optimaal. De prijzen daar zijn nl al lager dan in de winkel, plus de korting er overheen, is het dus veel goedkoper!!
1,95 verzend, maakt niet uit hoeveel je besteld bij wehkamp ik vind truus helemaal niet goedkoper dan de winkel, ze hanteren de afgelopen keer en nu gewoon de winkelprijzen.. enige voordeel is dat ik geen hele stad door hoef te sjokken en boven 45 geen verzend heb
hier ook de lihl bonnen vanmorgen bij de post (samen met de wij) er zit 1 pamperbon in, 10,- korting bij aanschaf van 3 pamperspakken. Dat is de enige die erin zit. Verder vind ik ditmaal de bonnen+kortingen ook niet echt geweldig. ik dacht overigens dat iedereen altijd het zelfde boekje kreeg
OK, dank je wel. Ik vind de bonnen sowieso alleen in combinatie met andere kortingen interessant. Bij Truus moet je onder 45 gewoon 5 aan verzendkosten betalen, zucht.
Ik hou mij aanbevolen als iemand van de pampers bonnen af wil. Boekje wel ontvangen maar geen pampers helaas En met de tweede opkomst in de luiers had ik ze graag gehad..
Jeetje, ik heb zelfs 3 pamperbonnen erin zitten. 2 voor de normale en 1 voor de Simply Dry. Heel fijn!!
nee helaas geen standaard boekjes. De pampersbonnen zitten niet in alle boekjes helaas Hier ook niet ontvangen dus erg blij als iemand pamperbonnen over heeft
Ik ben op zoek naar een bon voor de Simply Dry van Pampers. Heb wel een bon van Pampers waarbij ik 10 euro korting krijg bij aankoop van 3 pakken.. Iemand toevallig ruilen met mij?
ow, nu snap ik het. Mijn pamperbon werkte niet bij de wehkamp. Maar nu lees ik dat er schijnbaar ook een 'simply dry' bon is die ik er dus niet bij heb gehad Alleen 1 gewone pamperbon. Balen...
Ik heb ook alleen een bon van pampers eentje dan, maar toen ik deze code gebruikte bij truus, kwam er te staan dat ik 2 bonnen a 10 euro zou hebben en eentje van simply Heel apart.