@Myrthe ik had helemaal geen pampersbonnen, maar heb gewoon mijn code van de andere bonnen ingevuld bij truus en zo alle pampers met korting kunnen bestellen. Dus voor de mensen zonder bonnen allemaal naar truus (boven de 45 euro geen verzendkosten)
heb LIHL gemaild en gevraagd waarom er dit keer geen wasmiddel etc bij zat.. krijg je zon basisantwoord dat de winkels bepalen welke artikelen in aanbieding komen grappig: van Truus kreeg ik nl antwoord dat proctor en gamble dat bepaald dus diegene die de bonnen uitgeeft
Ik krijg net de simply dry binnen via wehkamp en ik plaats van 10 euro heb ik 20 euro korting gekregen!! Ik hoef nu maar 1.93 te betalen
Mensen die al een bestelling gedaan hebben bij Wehkamp mag ik alsnog de code van LIHL van de simply dry ?? Deze code wordt bij wehkamp nl niet opgeslagen
Van mij mag je hem gerust hebben hoor maar ik denk niet dat het werkt mijn ma heeft het net op haar account gedaan maar hij pakt hem niet meer. mcb079gc8 is de code Laat even weten of het is gelukt
als ik naar truus.nl ga krijg ik inderdaad te zien dat ik 2 bonnen heb van pampers en 1x simply dry terwijl ik echt maar 1x pampers heb.....
nu pakt ie hem niet maar je heb dus kans als de bestelling verwerkt is de code gewoon weer te gebruiken is was bij mij vorige keer ook zo ! Of als je belt en zegt dat je pc tilt sloeg en je geeft telefonisch de code boeken ze het handmatig af
komt omdat truus geen onderscheid maakt tussen die pamperbonnen.. omdat je bij truus alleen de laatste cijfers nodig hebt
oke. nou ga ze gewoon bij wehkamp bestellen. heb die 10 euro korting en die lihl bon, dus lekker goedkoop
ik had ook geen code van simply dry maar wel bij wehkamp besteld. MCB zijn namelijk de eerste letters van de simply dry bon, daarna zet je de laatste 6 tekens van je eigen code!
ja ideaal toch! ik had alleen een fout, hij deed namelijk die waardebonnen eerst wel, maar toen liep hij vast. ik weet dat je dan besteld en betaald met acceptgiro dat het verrekend word, maar ik betaal dan wel verzendkosten, maar jullie dus niet