Bij de blokker in de aanbieding t/m 14 november! Wasmiddel en wasverzachter (ook de sensations) van Robijn voor 1 euro per fles á 750 ml.
Heb nog even in de folder gekeken, er staat echt 1,00 euro... Overigens wel vreemd want ze maken er altijd 1,- van in de folder, zal zo eens langslopen in de winkel, moet er toch heen, misschien heb ik een misdruk???
Vreemd! Hier staat ook 1,99 euro: Robijn wasmiddel, wasverzachter folder aanbieding bij Blokker - details
Ben net bij de blokker geweest... Het was inderdaad een drukfout, en ondanks dat in de folder stond ovb wijzigingen en drukfouten kreeg ik ze voor een euro mee, maar de prijs van 1,99 euro is dus de juiste!!! (en ik kreeg mn folder helaas niet meer mee terug, dus kan het niet nog een keer proberen... )
wow dat is een mazzeltje hoeveel wasmiddel en wasverzachter heb je gekocht? ik zou echt 20 stuks kopen ofzo
Nou, ik ben een schijtluis, dus had 2 van allebei... Achteraf had ik het beter anders aan kunnen pakken, maar weet niet of ik ze dan wel allemaal voor bijna noppes had meegekregen...