Baby-tv DVD's bij de Aldi

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Polletjepiek, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Voor de mensen die dit leuk vinden:

Bij de aldi hebben ze vanaf a.s. zaterdag baby-tv-dvd's in de aanbieding voor €3,49 per stuk.

2. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

Aug 26, 2008
    1,036
    0
    36
    He, dat is niet duur. Heb 1 cd, eens gekregen. Kosten normaal zo'n € 10,-.

Ben benieuwd of andere ouders hun kind van 1,5 weleens tv laten kijken en waarnaar ze dan laten kijken.

3. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik zag ze ook staan,en zeker goedkoop!

Maar tot welke leeftijd is het leuk om te kijken? Mijn meisje is bijna 2, is het dan nog leuk?
    Anoeska keek al redelijk vroeg tv, ze vond/vind het erg leuk! Ze keek meestal bumba, teletubbies, nijntje. Nu heeft ze ook knofje en kikker.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb 4 uur lang opgenomen gekregen van de tv.
    Heel handig nu ze zo ziek was!
    Echt leuke tv is dit hoor!

5. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

Sep 22, 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij hebben baby tv in ons digitale tv pakket zitten en Tess vind het helemaal leuk en heeft ook echt voorkeur voor een aantal filmpjes :D

6. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hier geen baby tv en aldi in de buurt helaas.
    Delinda kijkt graag naar Teletubbies en Nijntje ik laat dr s'ochtends even kijken de rest van de dag niet meer.

7. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Hier nooit babytv gekeken. Ja alleen toen we het er nog gratis bij hadden van ziggo. Mijn zoon is nu 1,5 en vind babytv echt voor baby's Hier wordt er naar Zapplin gekeken. En daar kijkt hij elke dag naar. En hij leert er ook een hoop van. Als zeggen ze dat het niet goed is. Maar tot nu toe heeft hij daardoor wel een hoop geleerd.

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

baby tv is erg leuk, maar hier 1 die eigenlijk geen tv kijkt, alleen als die mevrouw van zapelin begint te zingen, stukje teletubbies, ome willen (mama kijkt mee) en de wereld is mooi als k3 gaat zingen.
    meestal maar 5 a 10 min en dan gaat ze lekker verder spelen (en ik maar dvds kopen omdat ik ze zo leuk vind, jeugd sentiment hahhaa)

9. Polletjepiek

Wij hebben ook die proef-dvd die bij van Ouders van Nu zat. En onze dochter vindt hem geweldig. Haar tante (mijn zus) heeft thuis ziggo en ook babytv, dat vindt ze helemaal leuk, dus ik denk dat ik maar een paar van die dvd'tjes ophaal zaterdag. Ook lijkt het me wel handig voor onze vliegreis naar Kreta in september.

10. marjan77

marjan77 Bekend lid

Onze dochter van 3 is nog steeds verslaafd aan baby tv van Ziggo, het verschilt ongetwijfeld per kind.

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb ze gehaald, alle 10 (verschillende) die ze hadden liggen.

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Niet duur inderdaad, maar Aaron vond en vindt er geen klap aan (wij hebben Baby TV in het pakket zitten). Hij kijkt liever naar Blues Clues, Teletubbies, Tweenies, Pieter Post, Nijntje en Roary.

13. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    de baby-tv dvd's zijn heel leuk voor kleinen! mijn zoon heeft er ook een paar vooral de titel "lekker slapen" vind hij altijd mooi om naar te kijken. er wordt in gezongen en verhaaltjes verteld. Ik heb ook de gratis versie die bij de ouders van nu zat het filmpje met de pinguins en het olifantje sammie vind mijn zoon super mooi. heb bij de aldi ook 2 titels er bij gekocht niet duur nl.

14. Polletjepiek

Ja, die vindt onze dochter ook helemaal geweldig.

Ze vindt alle dvd's wel leuk. Ze kan er heel geboeid naar kijken. Ze is best een drukke dreumes, maar als ik een baby-tv-dvd opzet dan kruipt ze op de bank en gaat dan rustig een half uurtje kijken.

Ik heb 5 dvd's gehaald en ze heeft 5 van mijn zus gehad. Dus die serie is compleet;)

Share This Page