hoihoi, mijn man en ik zetten ons in voor deze stichting, en ik wil jullie graag op de hoogte brengen dat deze stichting er is. in het kort zet deze stichting zich in voor kinderen die mishandelt worden (de stichting biedt deze kinderen ondersteuning waar nodig), of bijvoorbeeld ziek zijn (worden bijvoorbeeld in het zonnetje gezet) hoe en wat kun je lezen op de site: http://www.baca-nl.nl/ voor interesse of tips mag je me altijd pb-en groetjes sim
Nou ik ben er al een tijdje niet meer geweest (heb door de overtollige kilo's van de zwangerschap ook mijn pak al ruim een jaar niet meer aangekund). Mijn vriend zit er nog wel regelmatig.
manuela, zou jouw vriend een link willen plaatsen op het forum? in het westen en zuiden is er al meer naamsbekendheid, en wij willen graag in het noorden wat bekender worden er is zondag de 24e februari weer een meeting in assen, zou mooi zijn als de opkomst wat groter gaat worden. groetjes sim
ps, ze zijn pas geleden naar een jongetje geweest met een hele ploeg, dani, dat jongetje moest zijn been missen en lag in het ziekenhuis. deze ploeg kwam langs om hem te laten weten dat ze er voor hem zijn. er was ook iemand bij die door een motorongeluk zelf ook zijn been moest missen en nu een houtenbeen heeft. dan blijkt achteraf als je van zijn ouders hoort hoe goed zoiets zo'n jongetje doet, terwijl het eigenlijk maar zo'n kleine moeite is, doe je zo'n groot plezier. op de site (als je activiteiten aanklikt) zie je foto's van dani.
He Sim, Ik ga effe op de site rondneuzen...ik beheer zelf een site van een Harleyzaak, ik kijk even rond.
ps als er een link naar baca zou kunnen komen op die site, kan ik eens vragen of er op onze site een link naar jullie site kan komen (helpen we mekaar ) groetjes sim
haha, wat grappig, wist hij dat ook niet? ik zou zeggen zeg het voort hoe meer mond op mond "reclame" (nou ja reclame is niet helemaal passend, maar we gaan eerst voor de naamsbekendheid en hoe meer mensen hoe meer je ook kunt bereiken natuurlijk) hoe beter
we gaan 22 maart mee rijden met ons clubje met de egg-run, zijn er nog motormuizen van hier die mee willen (als supporter?) 8)