Ola! Ik heb ook nog wat bonnen over; oral B floss oral b vitality VEnus Embrace scheersysteem Gilette satin care gillete gezichtsverzorging fanta alldays 2x olaz total effects of regenerist swiffer antikal vicks keelpastilles duracell coca cola blikjes rvc multivit venz brinta honig stoofschotel 5x nescafe Ik heb wel interesse in de kortingsbonnen van de lotiondoekjes van pampers of van natusan (als daar kortingsbonnen van bestaan).
Hoi hoi, Ik heb nog steeds niets van je gehoord. Je zou het boekje opsturen, maar heb ook nog niets ontvangen? Klopt dat?
Ik heb nog 3 bonnen voor pampers underjams. Wie wil er ruilen tegen baby etos zegels. Laat maar weten hoeveel bonnen je wilt en tegen hoeveel zegels/kaarten je wilt ruilen.
Wanneer is er weer een actie bij de Etos voor Pampers, weet iemand dit? En is deze dan voor 30 april?
De jumbo bij ons doet dat ook altijd hoor dus moet wel lukken. Ik zelf ben vorige week bij de Etos geweest. 6 pakken pampers voor 30, daar combineerde ze hun aanbieding met de kortingsbon van Pampers. Succes!
Ja idd. Als je dan toch geld moet uitgeven aan luiers dan het liefst natuurlijk zo min mogelijk . Ik hoop dat ze vlug zindelijk is, vind het zo zonde geld die luiers!!
Ik heb nog bonnen over, waaronder 2 van pampers (10,00 korting per bon). Geldig tot 30 April. Voor andere bonnen even vragen. Zou graag willen ruilen tegen een geluksnijntje. Edit: Pamperbonnen zijn weg.
Ik ben op zoek naar underjams, kan ruilen tegen andere bonnen van lekker in het leven, alleen de pampers bonnen+ bon voor fanta en oral b zijn vergeven, de rest heb ik allemaal nog. Ik hoor t wel