ik heb het ook vanochtend gekregen. Hier ook een heel boekje met kortingsbonnen, maar geen kortingsbon voor doekjes of luiers...
Jah hier ook tevens zit er een folder van nestle in waar instaat dat er een bon in zit voor kassa-korting maar helaas
Hier heb ik wel een bon voor 1 euro kassakorting bij aankop van 1 hot chocolate mix van nestle. En er zit een bon in voor pyamapapje van Nestle, 5 halen, 3 betalen (bedrag krijg je op je rekening gestort). En verder nog 5 bonnen met korting op producten van nescafe. Als iemand trouwens mijn bonnen wilt, dan mag je die gratis hebben, kost je alleen verzendkosten.
de pampers heb ik ook niet, maar die nescafe bonnen, zitten hier in het bonnenboekje. Als je ze wilt, mag je ze hebben van mij.
jaaaaa....ik heb ze ook binnen zelfs 2 x alleen een beetje jammer dat je de bonnen niet meer in kan leveren bij de C1000!, ik heb geen van de andere supermarkten hier in de buurt, dus dan maar een blokje om...
ik heb ze ook gehad vandaag alleen ook hier geen pampers of doekjes bonnetjes... Wel Brinta, nouja, die wilde ik toch binnenkort gaan halen.
Ik heb ze ook gehad! Was het al helemaal vergeten dat ik het ooit heb ingevuld! Gelukkig wel bonnen voor pamperdoekjes en pampers erbij! (en ook de Nescafe) ik heb geen brinta enzo. Hoeft ook niet
Hier ook bonnen zitten vast aan een boekje van Lekker leven of zo. 2 stuks maandverband zat er ook bij.
hier had ik losse bonnen voor die pap, een heel bonnenboekje, met 45 bonnen, 2 stuks maandverband, proefding nescafe goud en een proefding hot chocolat (wat erg lekker was )
Hey Dames, http://www.lekkerinhetleven.nl Hier kan je je inschrijven, volgens mij krijg je dan die boekjes thuis
ik heb hem ook gehad! Ga deze week even goed kijken welke bonnen ik ga gebruiken, de rest mag iemand anders hebben!