Lekker in het leven

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Vera, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Vind het zo jammer..kreeg ze altijd, de laatste 2 x ineens niet meer :(
    Heb 2 kindjes in de luiers, dus de bonnen waren altijd zo welkom..Heb ze gemaild over het waarom, maar niks terug gehad helaas..
    Nu maar opnieuw ingeschreven, duimen dat het helpt

2. Twinmom

Twinmom Lid

7 nov 2007
    41
    0
    0
    Ik heb gisteren de bonnen binnen gekregen, en tot mijn verbazing heb ik beide versies gekregen, die met en die zonder pamperbonnen.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Op de site van lekkerinleven kun je bij je persoonsgegevens je gezinssamenstelling aangeven. Wellicht ontvangen hierdoor sommige wel de bonnen van pampers en andere niet.

4. marjan77

marjan77 Bekend lid

ik heb ze gekregen met pamper bonnen maar wij halen luiers bij de Aldi, iemand belang bij de bonnen?

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja please marjan, heeeeel grag ik pb je even!

6. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Ik heb wel bonnen gekregen maar geen pampers! Heb 3 kids in de luiers dus kan ze erg goed gebruiken. Dus als iemand ze kwijt wilt, mij maak je er super blij mee (wil ze best ruilen voor andere bonnen).

7. netmoeder

netmoeder Actief lid

2 feb 2009
    181
    0
    0
    Ik heb me opnieuw ingeschreven, en nu duidelijk aangegeven dat ik 1 kind heb. Misschien dat ik dan de volgende keer de bonnen voor pampers en doekjes wel krijg.. let's hope so :D

8. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik heb hier voor de liefhebber 2 bonnen liggen voor de pampers en een bon voor de pamperdoekjes.

ik gebruik ze toch niet want mijn kereltjes dragen huggies.
    dus als ik er iemand blij mee kan maken?

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Yeah ik heb ze ook weer gekregen! (en ik gebruik ze lekker zelf ;) )

10. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Chaya, je hebt pb!

11. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik heb ze ook weer binnen, helaas geen pamperbonnen, vorige keer wel, jammer!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb nog iks ontvangen. Hoplelijk morgen bij de post

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb ze al uitgegeven de pampers zijn bij de kruidvat in de aanbieding en nog eens die 10 euro korting er overheen !
    3 pakken pampers voor 16 euro dus ... ga van de week ff terug met de 2e bon !

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

wow Emma: kon dat?! Dan ga ik dat ook doen!

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Er staat toch duidelijk op dat ze niet geldig zijn i.c.m. andere aanbiedingen?
    Dan heeft de cassiere wel zitten slapen zeg! Ik zou het niet meer durven moet ik zeggen. Vroeger kon het wel, maar de vorige keer accepteerde ze het al niet meer.

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Kan wel hoor! Ik heb het ook gedaan en de vorige keren ook en ben ook terug gegaan. De kassiere vertelde dat dat niks uitmaakte. Zij krijgen toch gewoon van pampers de 10 euro terug!
    gewoon doen dus!
    Nog beter is afwachten op de aanbieding 3 halen is 2 betalen. Dus 20 euro voor 3 pakken en dan de bon eraf is 10 euro voor 3 pakken :D

17. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ja, het verschilt echt per winkel of ze ze wel of niet nog aannemen. Wel flauw dat het op die bonnen staat, terwijl de winkel zelf gewoon het geld terugkrijgt.
    Maar goed... als iemand nog bonnen van de pampers en doekjes over heeft, dan hoor ik het graag.

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik heb het vandaag ook gedaan! De filiaalmanager vond het geen probleem. Helaas waren ze er op het hoofdkantoor al achter gekomen en hebben de barcode ingevoerd zodat hij als nog gewoon op 3 halen 2 betalen komt. Dus 3 pakken voor 20 euro ;)

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik kreeg ze niet mee bij de kruidvat voor 16 euro.

20. echie

echie Lid

9 sep 2008
    91
    0
    0
    ik heb me nav dit topic aangemeld en de bonnen gehad helaas geen pampers bonnen!

dus alsiemand ze niet gebruikt ik hou me aanbevolen!

Deel Deze Pagina