hey. ik heb de bonnen van lekker in het leven, ze mogen opgehaald worden tegen een kleinigheid voor de ongeborne, wil je ze hebben pm me maar.
Hier ook de bonnen gekregen en wie graag de pamperbonnen wil hebben (+ eventueel andere bonnen); pb maar! Ook hier tegen evt. een kleine vergoeding voor een van m'n mannetjes!
als er nog iemand is die de bonnen nie gebruikt... ik wil ze erg graag hebben... ik krijg ze helaas niet meer sinds ik ben verhuisd.dus al iemand er niks mee doet... roep maar wat je er voor wilt hebben
ik heb vandaag de bonnen ook binnen gekregen ga zelf wel 1 van de pamperbonnen gebruiken dus heb er dan nog 1 over en de andere bonnen gebruik ik helemaal niet dus wie ze wil hebben pb me maar evt voor kleinigheidje voor Mitch of Casey
Hallo dames, Ik heb de bonnen ook liggen. Mogen weg voor een kleinigheidje voor mijn dochtertje. groetjes, Oemie
dames, ik heb gisteren de bonnen weer ontvangen, heb ze dubbel gekregen, voor degene die mij hadden gemaild, ik heb jullie mail verwijdert, mail me ff voor verdere afhandeling ,