ik ben best wel moe tijdens de zwangerschap maar wil toch in beweging blijven en leuke dingen doen gisteren ff half uurtje naar de supermarkt gelopen en daarna was ik bekaf hebben jullie tips of hoe houden jullie je conditie op pijl
Ik ben tot 20 weken ook heel erg moe geweest, de een zegt: geef je eraan over en de ander zegt: ga de deur uit, daar krijg je meer energie van. ik heb het expres wat rustig aan gedaan en vanaf week 20 had ik weer alle energie, en dat ik nog niet weg.
nou ik zit nu met het probleem dat ik af en toe de deur uit moet ze zijn hier aan het klussen en verbouwen en dat is ook niet al te gezond maar ja ik ga niet zo snel ff rondje wandelen in me 1tje
ik ben mijn gehele zwangerschap al intens moe...ik weet inmiddels niet beter...ik drink ook al roosvice ferro voor ijzer, en eet voldoende vitamientjes...ik fiets dagelijks naar school op en neer en wandel 3x per dag met de hond...maar helaas, in mijn geval werkt het allemaal niet echt...ik heb me er bij neer gelegd en lig maar gewoon heel vroeg in bed....misschien wordt het ook hoog tijd voor het zonnentje! Dus helaas aan mijn info heb je niet zoveel....
dat het tijd wordt voor het zonnetje en mooi weer is duidelijk ben die kou en regen echt zat bah bah misschien ligt het daar wel aan