Hoi ik ben bijna zeker dat ik zwanger ben (met nog testje doen volgende week) ik heb innestelingsbloed gehad en dit is nog nooit gebeurd in die elf maanden dat ik probeer zwanger te worden. Nu is dus men eerste grote vraag waar moet ik nu op letten qua voedsel ,kleden(miss warm kleden?) enzovoort roken en drinken stop ik nu mee maar roken deed ik niet veel dus dat gaat en drinken doe ik zeer weinig dus dat ook. maar waar moet ik op letten.mag vis zo ja welke,mag cola light of niet,enz... groetjes en bedankt!
Is enorm veel informatie over te vinden op internet, gewoon even google'en. Volgens mij heeft het voedingscentrum ook wel lijsten met wat je wel en niet mag!
nou mijn verloskundige vertelde dat je zoals bitter lemon, cola, kaneel enz wel mag maar in mate en geen 2 flessen bij wijze van spreken per dag...
Je kunt het beter even op internet opzoeken. Op de website van het voedingscentrum bijvoorbeeld. Of je gaat een lijst ophalen bij de verloskundige. Sommige mensen hier eten en drinken niets meer, omdat dat volgens hun niet mag. Dan weet je zeker dat je het goed doet en maak je je ook neit onnodig druk!
Ze heeft het over flessen bitter lemon en cola, niet over wijn @ topicstarter Op de site van het voedingscentrum staan diverse richtlijnen: http://www.voedingscentrum.nl/EtenEnGez ... assen+met/ Al getest trouwens? Succes!