vrijgezellen feest maar er bij betrokken worden?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Mijn zusje wil een vrijgezellenfeest regelen voor mij en mijn vriend.
    wij zouden dat best wel willen maar niet TE gek gewoon een leuke borrel met een vrijgezellenfeest tintje eraan maar niet gekker.

Nou mijn zusje leek dat wel leuk dus die mailt broer en vriendin van mijn vriends kant en begint te regelen.
    nou zijn broer en vriendin (om ze zo te noemen) niet de snelste regelen geen donder en mailen nooit op tijd terug!

nu moet ik, omdat mijn zusje de aanzetter van dit is alle problemen en gezeik (sorry) aanhoren!

Na weken/maanden te horen dat het niet lukt, zoals:
    dat broer en vriendin niks doen en dat ze onze vrienden niet kent en wat ze wel kent niks vind om een dag mee door te brengen, of ze geen eigen vriend mee mag nemen, dat ze nog gekker word van broer en vriendin, dat ze het te druk heeft voor deze onzin, alles alleen moet doen, het niet meer zoekt! en ga zo maar door!

Na ik heb echt GEEN zin meer in dit hele feest en weet niet meer wat ik er mee moet

wat zouden jullie doen!
    heb dit ook al aan gegeven bij mn zusje en die zegt '' dan doen we toch niks''

na leuk zo :(

2. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    Als je zusje een vrijgezellenfeest wil regelen, moet ze het ook zelf doen, ipv jou daarmee "lastig vallen". Neem aan dat je al genoeg te regelen hebt voor de bruiloft en om dan ook nog je eigen feestje te regelen:S

Ik zou aangeven, dat je er niks meer over wilt weten, zoals het ook hoort trouwens. Het moet een verassing zijn. Als je zusje dit wil regelen zal ze het zelf moeten doen, zonder jouw hulp.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde probleem.
    Ga het niet allemaal uitgebreid neerzetten omdat ik niet weet of er meelezers zijn,maar komt er nu iig op neer dat er bij de jongens geen vrijgezellenfeest komt omdat er nu gezeur onderling is door het regelen.

Ik hou wel mijn ochtend en middag programma, maar zou ook nog een bbq krijgen (hier in de achtertuin ) maar die gaat nu niet door omdat ik eerlijk gezegt heb dat dat allemaal te veel voor me is... ( ben ik weer ondankbaar bla bla bla )

Heb dus ook weinig zin in een feestje zo.

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

wat jammer zeg. Ik hoorde van mijn moeder dat er bij mij ook wat gedoe was (voornamelijk het regelen van de datum, dat mensen nu pas zeggen dat ze die datum (over 2 weken) eigenlijk niet kunne) e.d.

ik zou bij je zus aangeven dat je het hartstikke leuk vind dat ze wat regelt, maar dat het voor jou wel geheim moet blijven. Het is heel lastig, maar zij wilde wat regelen. En misschien moet je tegen haar zeggen dat als er mensen niets doen of niet mee willen of wat dan ook dat voor hun pech is. Zolang jullie maar een gezellig dagje hebben. sterkte en succes

ik heb trouwens heel lang gedacht dat ik er geen zou krijgen. pas nadat iemand dat aan me vroeg en ik dat zei gingen ze het voor me regelen.. dat heeft ook wel heel veel pijn gedaan.

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Zo lekker achterlijk van je zusje dan!
    Ik bedoel tis niet haar feestje, dus tja dan maar mensen die ze niet leuk vind. Het gaat er toch om dat het jouw vrienden zijn?
    Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je het een vreemde reactie vind en ze je daar mee kwets en/of lastig valt. En de reactie "dan toch niet" vind ike rg kinderachtig. En anders iemand anders vragen, om iets kleins te organiseren en je zusje niet uitnodigen!

Nu moet ik zeggen dat ik de vrijgezellenfeestjes van tegenwoordig erg overdreven en "amerikaans" vind. Je MOET een vrijgezellefeestje hebben en het MOET over de Top. Hoe meer mensen hoe populairder je schijnt te zijn..bah! En ondertussen zit je op een feestje waar meer verre kennissen aanwezig zijn dan echt vrienden!

ik hoop dat een leuk feestje jullie noh gegunt is en zo niet, probeer dan te denken: Dat mooie feestje kotm er toch wel! En dat feestje is veeeeel belangrijker!

kus miek

6. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik zou inderdaad ook aangeven dat je er niets meer over wil horen en het allemaal wel ziet!
    Blijf je lekker bezighouden met de dag die jouw dag gaat worden meid!

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    zo is het bij ons ook begonnen doordat wij lieten blijken dat we het wel leuk zouden vinden, nou zo heoft het dus van mij niet meer bleh!

bedankt meiden jullie hebben gelijk het mooiste feestje komt nog! het ja woord tussen mij en mijn vriend! :D

8. Eva R

Eva R Niet meer actief

inderdaad.. bij mij hebben ze echt wel iets heel leuks geregeld!

maar inderdaad, het gaat uiteindelijk om de trouwdag :)

wanneer ga je trouwen?

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    27 augustus....als ik dan al niet om op te vegen ben :) ;)

10. Eva R

Eva R Niet meer actief

:D komt vast goed :D
    ik ben heel lang vol stress e.d. geweest en sinds 2 weken heb ik er geen last meer van! gebeurt bij jou vast ook.. en dat vrijgezellenfeest moet je gewoon van je af laten glijden. De dag, daar gaat het uiteindelijk om en die wordt vast mooi!

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Zo is het, ik ben in mijn kippenpak over een stenen paaltje heen gevallen en moest trouwen met dikke blauwe knieen. :cry:

12. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    whahaha :) (sorry hoor)

het is nu zo geescaleerd dat ik er geen zin meer in heb!
    geen feestje dus bah...ga toch niet mee doen aan iets waar niemand met liefde en plezier aan gewerkt heeft!

krijg hier echt tranen van in mijn ogen, hier geef ik dan ook een bruiloftsfeest voor :( :cry:

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Kun je niet gewoon een bbq in de tuin houden en iedereen uitnodigen de avond ervoor(of een andere avond)?
    Zo heb je toch nog iets...en hoeft het niet een gezeik te zijn.
    Gewoon iedereen een kaartje sturen en dan een kleine bbq geven, wie wil komen komt en de rest niet.

Als je het zelf niet wil betalen, doe je t op ze amerikaans, iedereen neemt wat mee :)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dikke knuff. weet precies hoe je je voelt,maar je moet niet vergeten dat de trouwdag een van jullie mooiste dagen wordt. jullie gaan hier samen van genieten, en de rest moet je gewoon even vergeten.. Jij en je mannetje zijn het belangrijkste !

15. Eva R

Eva R Niet meer actief

@lintje: balen, maar nu klinkt het wel grappig.. hoop dat je in elk geval een leuke dag hebt gehad

@tweeling: wat stom allemaal :( kan me heel goed voorstellen dat je hier tranen van in je ogen krijgt
    :(

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hihihi, het was zeer pijnlijk maar de rest had de slappe lach.
    Ja, het huwelijk was mooi, maar zeker niet de mooiste dag van mijn leven. Er zijn altijd mensen die je tegenvallen, een greep;
    Een aantal mensen bleven stil in een hoekje zitten zwijgen terwijl we 's avonds een topband hadden en de rest goed aan het swingen en genieten was;
    (ex) collega's die het er flink van namen maar na een uur al weer stil weggingen;
    Mijn schoonmoeder riep: "fuck you!" tegen de ambtenaar van de burgelijke stand tijdens de voltrekking, omdat ze iets verkeerd verstond. :rolleyes:
    Mijn schoonvader wilde liever niet dat een oom en tante kwamen want er was ooit 134 jaar geleden iets voorgevallen :rolleyes: ;
    NIEMAND van mijn kant deed een stukje of een speech :x ;
    Ik heb geen cadeau gehad van mijn moeder :( .

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    tjee lintje das een gezellig verhaal zon bruiloft wil ik ook wel....NOT

mensen...pfff sommige kun je wel wat doen :x

heb nu dus fikse ruze met mn zusje
    ze vind dat ik maar haar vragen vetreft het feestje moest beantwoorden, en omdat ik daar dus genoeg van heb laat ik haar in de strond zakken en ben ik ondankbaar :evil:

nou mijn vriend en ik zakken nu door de strond neit zij pffff wat een elende zoek het allemaal helemaal niet meer...
    moet echt mn verstand op nul zetten anders blaas ik ales af (en ja daar ben ik toe in staat)

:cry:

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Geef me haar telefoonnummer maar, dan bel ik haar wel even. Ze begrijpt waarschijnlijk niet hoe speciaal dit voor jou is, ik wil het haar wel even uitleggen en vertellen wat ze moet doen. (op een lieve manier hoor).
    Dikke knuffel hoor, niet afblazen, gewoon naar Las Vegas met z'n drietjes ;)

En ff serieus, probeer haar maar op een vriendelijke manier te vertellen wat je had gehoopt van een vrijgezellenfeest, dat het een grote verrassing zou zijn, dat je daar al een hele tijd van droomt en dat het tegenviel toen je vragen moest beantwoorden. Leg uit dat je nog heel graag wilt dat zij het organiseert; geef telefoonnummers van de meiden die je mee zou willen hebben en geef aan dat jij het als één grote verrassing ziet. (of laat haar dit stukje lezen: ZUS "het is heel bijzonder voor je zus, doe alsjeblieft je best om het een succes te maken")

19. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    thanx lintje je bent een lieverd :D

ik zie wel hoe het loopt word er iets geregeld: geweldig
    zo niet : erg jammer

ga nu maar weer over mn bruiloft zwijmelen! :)

20. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Precies meid,lekker over je bruiloft dromen,de mooiste dag in je leven,geniet ervan meid!

Deel Deze Pagina