Welke pop is het leukst?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door brownielover, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Voor onze dochter van bijna 4,5 wil ik graag een nieuwe pop halen.

Momenteel speelt ze met mijn oude babyborn:D dat ding is inmiddels een jaar of 18, en heeft zijn beste tijd wel een keer gehad.

Nu twijfel ik tussen 3 poppen

- baby annabell

- nenuco dokters kliniek

- maartje (vtech pop)

Baby annabell lijkt me leuk omdat hij net echt is. Boertjes laat, mond beweegt etc. Alleen best prijzig en kan niet in bad las ik.

Nenuco dokters kliniek lijkt me leuk omdat ze vaak rollenspellen speelt

Maartje van vtech. Net als nenuco kun je haar beter maken. wat me hier zo leuk aan lijkt is dat die ook praten kan. Pop is pas net uit dus weet niet of er al mensen zijn die hem hebben.

Welke zouden jullie aanraden?

2. Lila

Lila Lid

2 mrt 2016
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf Maartje gekocht voor december. Vond die nenuco dokterspop er wat vreemd uitzien, denk dat dochter dezelfde mening daar over heeft en er dus niet mee zal spelen.

Plus Maartje heeft haren die je ook kunt kammen enzo, denk dat ze dat leuker vind dan die kale poppen. Ik heb zelf ook even met Maartje 'gespeeld' bij een vriendin en ze is echt leuk :D ze zegt het kindje dr naam en weet dingetjes zoals hoe oud ze is en wanneer ze jarig is.

Dat was dus mijn reden om voor Maartje te gaan en Annabel en Nenuco niet te kopen.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ja mijn dochter wil dus graag die nenuco maar mijn vriend vond hem ook wat vreemd ogen. Denk dat ik voor maartje ga.:)

4. Lila

Lila Lid

2 mrt 2016
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat vreemde haar en dat gekke pakje :D
    Ik denk echt dat ik er bang van zou worden hahaha ;)

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik wilde de nenuco dokters kopen maar lees veel slechte reviews ivm slechte kwaliteit.

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Kan ze evt zelf kiezen? Uit de folder of een keer naar de speelgoedwinkel gaan.

7. Lila

Lila Lid

2 mrt 2016
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik ben ook op zoek, twijfelde ook tussen nuneco en Maartje maar ik ga toch voor Maartje. Gezien het succes van die andere pop van vtech hier. Wat is ze daar dol op. Maar ook met Annabel. Gekocht nav de tips hier. Annabel is het geld ook absoluut waard. Mooie pop.

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Heb geen verstand van babypoppen, heb gezocht en lees ook redelijke wat slechte recensies over Annabel, schijnt geen tranen te huilen en flesje lekt.
    Nunenco pop heeft de ogen te dicht op elkaar zitten en ziet er wat vreemd uit.
    Maartje heeft een vriendelijk gezicht maar voor een baby een flinke bos haar.

10. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Sally peuterpop!

Deel Deze Pagina