Lekker kletsen over onze zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Romy1979, Oct 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Romy, ik hoop dat alles goed blijft gaan met je mam's en dat je pap's ook snel beter wordt verklaard. Sterkte met de aankomende tijd ivm de behandeling.

@ Djoels, op vakantie wat heerlijk! Voorlopig zit dat er bij ons niet in. zucht... en wat een mooi mannetje! Prachtige foto.

@ Kussentje, mijn repertoire is niet groter dan die van jou. hihi

Hoe het hier gaat? Ehm... ik ben vandaag weer begonnen met werken. En ik WIL niet! hihi. Er is zo veel veranderd op school...

In het begin vond ik mama zijn heel moeilijk. Ondanks dat wij een dropje van een meid hebben. Heel rustig en vriendelijk. Ik kon mijn draai echt niet vinden. Maar ondertussen lijk ik steeds meer gewend te zijn. Maar nu begint de nieuwe fase... weer aan het werk. En hoe gieten we dat in een vat?

Hoe dan ook het gaat goed. Ylva is echt een schat van een meid. Ze groeit al kool door de flesvoeding. (bv ging niet) En ze slaapt al door sinds ze 6 weken oud is. En sinds een week is ze lekker aan het brabbelen geslagen. Ze volgt alles en iedereen met de ogen en glimlacht heel lief en soms met een schater erbij. Geweldig is dat! Oh, en ze is heel goed in duimen. Nadat ze bijna haar neusje er af gekrabd had kan ze hem nu vinden zonder problemen.

Mochten jullie meer willen weten over mijn ervaringen en Ylva's ontwikkelingen. Dan kunnen jullie kijken op de site die ik voor haar gemaakt heb en bij hou. Zie link onder mijn banner. Als je gaat kijken laat je dan een berichtje achter? Vind ik leuk. ;)

Oh en in mei heb ik onderstaande foto gezet bij Baby van de maand... hint hint... hihi. Stemmen jullie ook?

Allemaal een dikke knuffel!

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou dat vroeg ik me dus ook af, wat doen jullie met de kindjes als ze wakker zijn?

Tja, Sven is geen fan van overdag slapen, maar als hij dan wakker is speel ik wat met hem (liedjes zingen ed). Ook doe ik oefeningen met hem (ivm sterke voorkeurshouding). Op zijn buik leggen om de nekspiertjes te trainen etc. Ook gaan we elke dag wel even wandelen buiten. Of boodschappen doen. En ik leg hem ook gewoon in de box en dan ga ik zelf even achter de laptop oid. Maar meestal houdt hij het maar zo'n 15 minuten vol in de box.

Lachen jullie kindjes ook al volop? Sven is een echte lachebek. Ook naar 'vreemden'. Heerlijk. 's ochtends als hij wakker is en ik ga hem aankleden kunnen we samen ook al heerlijk brabbelen. En een schik heeft hij dan!
    Volgende week gaan we naar centerparcs en gaan we voor het eerst zwemmen met hem. Ben zo benieuwd.

Met mijn moeder gaat het goed en met mijn vader redelijk. Hij heeft gelukkig een nieuw appartement en kan zich daar nu even op focussen. Maar hij zit nog midden in de onderzoeksfase. Heeft een second opinion aangevraagd. Dus we wachten af.

Dondersteen, mooie meid heb je toch!! Ik ga stemmen hoor.

Ow, vorig weekend heeft Sven voor het eerst gelogeerd en zijn wij weer met zn tweetjes uit geweest. Het is echt heel gek als je dan weer met zn tweetjes bent. Ik voelde me echt incompleet. En Sven begon te huilen toen ik wegging, maar moest hem ook huilend achterlaten, want we moesten weg ivm de tijd. Maar ik kon pas rustig naar de film kijken toen mn zusje mij liet weten dat Sven rustig was gaan slapen.
    Echt heel maf! We zijn al bijna zeven jaar met zn tweetjes, maar het voelt nu ineens heel anders als we met zn tweeen zijn.

XXX

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Tjeemig. kreeg brok in mijn keel van het huilend achterlaten van Sven. hihi. Maar ik hoop dat jullie een heerlijke avond samen hebben gehad!
    Wij zijn nog niet met z'n 2e uit geweest. Maar wel met z'n 2e uit logeren bij opa en oma. Was leuk! En ze slaapt dan als een blok. Echt niet normaal. Ze slaapt dan gerust 10 uur achter elkaar. (voor ons heerlijk. hihi)

Ylva kijkt graag naar haar mobiel in de box en ze babbelt ook tegen dat ding aan. En als ie na 20 min uit gaat is ze het er niet meer eens.
    Maar eigenlijk ligt Ylva veel in bed. Als ze gaapt of bleek wordt met rode wenkbrauwtjes mik ik haar in bed. En tja, ze lijkt het er goed op te doen.
    Wij praten (nou ja, zij brabbelt) met elkaar, gister heeft ze mee tv gekeken (?!?) Ja echt! En ze was het er niet mee eens dat we haar in de box legde. Wilde verder kijken. Gekke meid!
    Zingen ook af en toe. Badje vind ze geweldig of onder de douche. Wandelen vind ze ook ok. En idd ook oefeningen ivm voorkeurshouding.

Ehm. nu begin ik door elkaar te kleppen. mmmm snap je m nog?

Oh! en bedankt voor je stem! hihi. 1e binnen? ;)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    #184 1Dondersteen, May 3, 2010
    Last edited by a moderator: May 4, 2010
    ...............

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Hoe is het trouwens verder hier met de mama's en de lieve schatjes?
    Aan het genieten of ook wel eens van die momenten van ARG!

Ik ben het echte genieten aan het ontdekken. Ik was helemaal verbaast dat ik tot over mijn oren verliefd kan zijn op Ylva. Is verliefd zijn wel het goede woord? Ik weet het niet. Maar dat ik zulke speciale gevoelens voor een ander persoon(tje) zou kunnen hebben. Zo vol met liefde. Ik smelt gewoon voor die kleine meid.
    Ze lijkt heel serieus en lacht zo nu en dan. En raakt gefrustreerd als haar mobiel uit gaat. Ze slaapt heel erg graag, gelukkig snachts... en sinds gister is ze echt gericht naar dingen aan het grijpen. Niet dat het goed lukt... maar toch. zo schattig!

Ik hoop dat jullie ook zo genieten!

Baal er wel van dat mijn vakantie bijna over is. Ik wil nog niet werken.. vind het te leuk met haar samen...
    Maar ja een beetje aanspraak van volwassenen is ook niet weg. hihi

LIEFS!!

6. Kussentje

Kussentje Actief lid

Jul 4, 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meissies,
    Alles goed hier en bij jullie?
    Muur (sorry kan niet wennen aan dondersteen, mag ik je nog muur noemen?) ik kon het al niet vinden maar zal zo ff stemmen op Ylva, goed?

Heb dat ook hoor, die "verliefdheid", soms kriebels in je buik, en het continu over haar willen praten... hahaha. Maar probeer het wel binnen de perken te houden want ik snap heel goed dat het irritant kan zijn. Doen mijn vriend en ik dan wel tegen elkaar, want hij heeft het ook!

Ach gos, ze gaat nu heel schattig huilen, beetje in haar slaap. Zelfs het huilen vind ik schattig, of heel erg zielig. Morgen weer prikjes, kijk ik ook niet echt naar uit!

Hoe gaat het bij jullie met de prikjes op het CB? Vorige keer viel ze als een blok in slaap om na een paar uur krijsend wakker te worden... Nee, ik verheug me er niet op :(. Maargoed dat ze zelf nog geen idee heeft. Voel ik me dan wel weer schuldig over :)
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Kussentje

Kussentje Actief lid

Jul 4, 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gestemd Muur. Aaaaaah, die tweeling is ook schattig!
    Wat win je?

8. Kussentje

Kussentje Actief lid

Jul 4, 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ik zag het al, minimonkey...

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Whahah! thanks!

10. Romy1979

Ik heb ook gestemd dondersteen.

We zijn vandaag terug van een weekje centerparcs. Sven voor het eerst in het zwembad, echt leuk. Zal een fotootje plaatsen in mn album.
    Maar wat een boel spullen heb je dan in eens bij je zeg. Pfff, heb speciaal een vijf standen buggy aangeschaft, want de wandelwagen paste echt niet meer in de auto. Maar de buggy was prima te doen.

Maar we hebben heerlijk genoten en alhoewel Sven het allemaal al niet meer weet, heeft hij het ook leuk gehad. Heb ook met hem gefiets. Hij lag in een babyschaaltje in zo'n karretje wat je achter je fiets kan doen. Hij viel natuurlijk gelijk in slaap.

11. Kussentje

Kussentje Actief lid

Jul 4, 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Romy :)
    Heb je net al gemaild. Wat een cutie foto! Haha.
    Wat is een 5 standen buggy? Kan hij daar ook in liggen ofzo?
    Lijkt me heerlijk zo'n weekje weg. Ga ik hier ook maar eens in de groep gooien.

Kussie

12. Romy1979

Ja dat is er eentje die helemaal plat kan. Sven kan natuurlijk nog niet zitten, dus zo'n buggy is ideaal. En ik kan er ook makkelijk mee de bus of de trein in. Ik zie mezelf de bugaboo nog niet de trein in sjouwen eerlijk gezegd.

Share This Page