Lekker kletsen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mandy3, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hi meiden,

Het lijkt mij gezellig om met een aantal meiden gezellig te kletsen!
    Zwanger worden, zwanger zijn, huisje, boompje, beestje! Wat houd ons bezig :) en lekker klagen als t nodig is natuurlijk haha!

Ik zal mezelf even kort voorstellen!
    Ik ben Mandy, 24 jaar en woon in noord Holland
    Sinds november 2013 ben ik gestopt met de pil. In mei heb ik een miskraam gehad en sindsdien wacht ik nog op m'n menstruatie!
    We gaan voor ons eerste kindje!

Dus wie lijkt t nog meer gezellig!?

Liefs!

2. Daantje123

18 aug 2013
    12
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Mandy,

Ik kom ook uit Noord-Holland!
    Ik ben al een hele tijd gestopt met de pil (april 2013) maar we probeerden het een tijdje en toen zijn we weer gestopt omdat het allemaal even te druk was.
    Nu hoop ik dat mijn man weer wil beginnen, ik weet in ieder geval dat het niet meer tot maart zal duren (dat heeft ie wel gezegd) maar het duurt mij allemaal veeeeeel te lang. Dat snap je wel ;)
    Helaas glipt er niet een tussendoor haha. Maar daar ben ik ook niet op uit hoor maar als je geen pil slikt dan denk je soms dat het zomaar kan gebeuren. Ik ben wel heel regelmatig en als mijn eisprong eraan komt gebruiken we condooms (gaat dit te ver voor een voorstelronde?)

Wel vervelend dat je zo lang moet wachten.. En een miskraam lijkt mij ook heel erg om mee te maken.. Was je al ver?

Ik hoop dat je weer snel een normale cyclus hebt!

Groetjes Daantje

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Leuk! Ik ben 24 en heb vanmorgen samen met mijn man besloten voor een tweede te gaan. 5 maanden geleden voor het eerste moeder geworden. Door een verbouwing en verhuizing kwam het er deze maand niet van maar volgende ronde gaan we ervoor(over 14 dagen ong.) zo spannend.

Mandy. Vervelend van je menstruatie, je wacht al best lang erop dan. Ik heb ook een MK gehad maar mijn cyclus pakte zich direct weer op. Vervelend zeg. Hopelijk snel weer op de rit.

4. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 25 jaar en mijn man 30.. We willen graag in januari 2015 ervoor gaan! Spannend! :D

Ik ga deze maand wel al stoppen met de pil om te zien hoe mijn cyclus is.. Aangezien die heel lang was voor de pil!

Groetjes.

5. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hoi
    Gezellig! Wij gaan ook voor ons 1ste kindje!
    Ik ben 24 en zit nu in mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil.
    Lijkt me leuk om gezellig te kletsen en te klagen want af en toe.. Pff hormonen??

Deel Deze Pagina