Landal Brandnertal of Hoch Montafon?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lumiere, 29 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij gaan in de meivakantie naar een van deze twee parken in Vorarlberg, maar ik kan niet kiezen :(

Omdat ik mijn definitieve vakantie nog niet heb, heb ik nog niet naar beschikbaarheid gekeken, omdat me dit vorig jaar nogal stress gaf (steeds minder huisjes beschikbaar waardoor we uiteindelijk voor een duurder huisje dan gewenst moesten gaan).

Wie heeft ervaring met een van deze parken en helpt ons de knoop door te hakken?

We gaan met onze zoon van dan bijna 5 jaar en kiezen specifiek deze omgeving omdat we allebei nog nooit in dit deel van Oostenrijk zijn geweest. Heel erg luxe hoeft het niet te zijn, geen infra-roodsauna of bubbelbad. Gewoon leuk huisje met eventueel zwembad, parkshop. Ze liggen vlg mij ook niet zo ver van elkaar af.

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

De meivakantie valt toch heel vroeg komend jaar? Volgens mij is in die tijd vrijwel alles gesloten daar omdat het winter seizoen dan net voorbij is. En met alles bedoel ik, restaurants, attracties, skiliften en hotels. Kan behoorlijk uitgestorven zijn in april/mei daar. Dat geldt trouwens voor een groot deel van Oostenrijk. Dan zou ik al zeker niet voor vorarlberg kiezen. Wij zijn hier in hartje zomer geweest en normaliter is het hier altijd al slechter en frisser weer tov de rest van Oostenrijk. Wij ga aan ieder jaar minimaal 2x naar Oostenrijk, telkens een andere regio. Maar in vorarlberg zien ze ons alleen nog met de skivakantie.

Als je het er toch op wil gokken, dan zou ik niet voor montafon gaan... Is allemaal wat meer afgelegen.

3. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Ik ben in het winterseizoen in landal brandnertal geweest. Appartementen zoals je kan verwachten van landal. Het ligt echt wel afgelegen. Je moet rekening houden met 30 min reistijd voordat je in het dal bent. Ik ken verder de omgeving niet. Kan me alleen de leuke speelgoedwinkel in het dal herinneren. Op het park zelf hebben ze een klein zwembad maar ruim voldoende voor kleintjes. Ze hebben een kidsclub en het restaurant is heel erg gericht op kinderen. Ik heb geen idee of de stoeltjeslift ook open zijn in de meivakantie. Je hebt wel mooie paden om te lopen.

Deel Deze Pagina