Lekker laten gaan in het bos

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tweelingmamaJasmijn, 27 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Hier hebben ze overalls die aangaan over hun mooie kleding heen. Dan vind ik het prima en mogen ze rollen en springen in de modder wat ze willen.

Maar als we gewoon op straat lopen en ze hebben normale schoenen aan mogen ze niet in plassen springen. Maar dat weten ze ook; alleen als ze regenlaarzen aanhebben’.

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

If you jump in muddy puddles, you must wear your boots... :roflmao:

itakepictures vindt dit leuk.
  3. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha onze oudste zoon vindt dat dus niks. Ja stampen met zijn laarzen aan maar zodra zijn handen vies worden of zijn broek een spatje modder heeft vindt hij het niks. Net zijn moeder die ging vroeger huilen dat ze vieze handen had met buiten spelen :p Dingen zoeken of bekijken of picknicken wil hij dan weer wel.

Nummer 2 is net een varkentje en rolt het liefste door de modder. Waar moeders bij kind 1 in haar comfortzone kon blijven (gelukkig hij vindt het ook niks!) word ik nu uit mijn comfortzone getrokken met mijn kleinste. En dat is ook prima. Ik vind beide leuk: de jongste die het tof vindt (en de wasmachine maakt alles schoon) en de oudste die het niks vindt (lekker makkelijk) :roflmao:

4. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Heerlijk joh, laarzen aan en gaan! Vind ik zelf okk lekker :D Vorige week voor het eerst aan geocachen gedaan in het bos, was ook een groot succes.
    We hebben mazzel, hier loop je zo het bos in aan het eind van de straat.

Deel Deze Pagina