Hotels bij disney

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door buddy, 23 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi,

Welk hotel ligt vlakbij Disney met een gratis pendelbus naar Disney toe?

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Wij zaten vorige week in het Explorers, maar die kun je beter overslaan, daar mag maar 1 keer per jaar gepoetst worden BRAAK. Alle hotels die zeggen “partner” te zijn, hebben volgens mij die service. Wij hadden voor de lol een gids gehaald bij het reisbureau en daar staat het allemaal bij elkaar in en goed omschreven.

3. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.073
    1.566
    113
    Ik heb al een aantal keren in het Dream Castle hotel overnacht. Is me prima bevallen.

Angel1980 vindt dit leuk.
  4. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    En dan hoef je verder geen Disney ticket aan de buschauffeur te laten zien ofzo?

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Wij hebben van de zomer in kyriad gezeten. Die lag bij Explorer en dream Castro.

Je hoeft geen pasje of iets te laten zien. Je stapt gewoon in. Alle deuren worden ook open gemaakt. Bij ons was het wel heel erg druk

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Cindy1977 : grappig. Wij waren daar vorige week ook.

Zoals gezegd zaten wij ook in Explorer. Je kon gewoon in de shuttle bus stappen. We hebben ook niets hoeven laten zien. Diezelfde bus ging langs alle hotels daar op de route. Ik vond Explorer hotel ook niet bijzonder. Erg massaal, ook niet overdreven schoon. Maar was goed genoeg voor 2 nachtjes.
    Wij zijn met de eigen auto naar het park geweest. Op vertoon van je hotelkaart kun je gratis de auto parkeren.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  7. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Owwww ik had dat graag geweten, van dat gratis parkeren! Ik was nml super ziek alle dagen, en als ik dan 2 uurtjes naar het park ging dan nekte die bus mij iedere keer. Wij zaten er 5 dgn pfft, iedere keer onze pyama op de vieze grond gooien bij het bed opmaken, chips van de vorige hotelgasten heeft de hele week onder bed gelegen, geen airco met 29 graden, stinkende binnenspeeltuin, in 25 jaar nooit bijgeverfd of opgeknapt, etc.

Ik heb wraak genomen....heb ieder prullenbakje in de hotelkamer dagen lang vol gebraakt XD

8. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.018
    5.227
    113
    Center parcs heeft een prachtig nieuw park naast Disney. Ze hebben Disney arrangementen en echt een geweldig zwembad.

Verder zou ik alleen de Disney hotels aanraden (die heb je in verschillende prijsklasses). De rest is echt een stuk minder.

Kijk ook even goed of je bij andere hotels wel recht hebt op extra magische uren. Als verblijfsgast mag je dan langer in het park blijven als het stukken rustiger is.

9. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Wij hadden juist een partner hotel genomen omdat we de Disney hotels zo prut vinden XD

En als je rust wilt een paar uur, hoef je echt geen dure uren bij te kopen, dan w8 je tot na de optocht van 17:30....dan loopt het hele park leeg.

Die CP zag er idd prachtig uit, maar die was in de herfstvakantie wel heeel duur.

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Echt totaal niet mee eens!

Ben sinds 2014 echt meerdere malen per jaar in Disneyland (heb een jaarpas) en heb afwisselend in Disneyhotels gezeten en in niet-Disneyhotels. De Disneyhotels zijn schandalig duur, helemaal als je er ook je ontbijt bij boekt. Ze vragen de hoofdprijs simpelweg omdat ze onder de Disney-vlag zitten.

Je kunt veel beter en stukken goedkoper in een van de vele tientallen andere hotels, B&B's, campings etc. zitten die er rondom Disneyland te vinden zijn. Sommigen zijn met een pendelbus, sommigen niet. Soms is dit ook nog eens afhankelijk van de periode waarin je gaat. Wij zitten in de zomermaanden altijd in een huur stacaravan op een van de campings daar (Le Chene Gris of les Etangs Fleuris, maar er zijn er nog veel meer) en in de wintermaanden in Novotel Marne la Vallee Collegien of Novotel Noisy le Grand. Zijn 4 sterren hotels, direct aan de A4. Perfecte kamers met een geweldig ontbijt! Je bent in no time in Disneyland.

Amberxx vindt dit leuk.
  11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Persoonlijk zou ik in een hotel van Disney zelf gaan zitten.
    Wij zaten in het newport bay hotel en ik vond het ideaal om gewoon naar het park te kunnen lopen.
    S'avonds na de laatste show was het bij de bussen echt supppper druk. Was zo blij dat we gewoon lekker naar het hotel konden lopen.

12. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Aparthotel adagio & hipark beide in Serris.
    Ze hebben allebei de pendelbus die voor het hotel stopt.
    Maar in 20-30min wandelen (2,2km)ben je ook zo in het park.
    Winkelcentra val d'europe & sealife ook op loopafstand

13. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wij hebben ook overnacht bij Dream Castle, was prima.

14. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben daar B&B gehad en Kyriad. vond B&B beter dan kyriad ik zat daar letterlijk in een kuil met het slapen dat ik uiteindelijk maar het stapelbed heb gepakt. Ook kleine kamers. B&B had wel hele ruime kamer. Wat wel een nadeel is vond ik met de pendelbussen dat is er niet eentje voor alleen jouw hotel maar die gaat alle partner hotels af. Vooral na de vuurwerk show echt een mega drama met duwen en mega mensen massa die allemaal die ene bus nodig hebben omdat ze 1 van die hotels daar hebben. Je staat als sardientje in de bus als je al in de bus weet te komen. Dat was voor ons de reden om maar een disney hotel te boeken zodat we konden lopen ipv de bus nodig te hebben.

15. Sunnygirl79

Sunnygirl79 Actief lid

11 jul 2018
    233
    63
    28
    Vrouw
    Wij hebben in Disney New york hotel gezeten in oktober. Was prima, je loopt zo het park in en hebt magische uren, alleen ik zou niet incl ontbijt doen want dan moet je ergens in een fast food gebeuren op het park ontbijten waar je ook nog eens een uur in de rij staat voor een croisantje en koffie. Je kunt wel in het hotel ontbijten maar dat kost extra, dus dan kun je beter alleen logies boeken en daar apart ontbijt bijboeken of je gaat gewoon ergens ontbijten waar je zin in hebt, zonder de verplichting bij een specifiek fast food tent.

16. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    Mocht je een aanbieding met half pension vinden is een Disney hotel misschien wel aantrekkelijker. Als je in sequoia Lodge slaapt kun je ook eten bij de wat luxere restaurants en dat scheelt een hoop geld als je met kinderen bent en het zijn fijne rustmomenten. Eventueel ook via de Duitste site te boeken.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    De partnerhotels , gewoon te vinden via Disney zelf .

Deel Deze Pagina