lekker laten ruiken in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Momof3, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad goed luchten en schoonmaken!

Ik gebruik een soort van wierook wat ik op kooltjes brand. Doe dit 1x in de 2/3 dagen de geur blijft ook al die tijd hangen. In mijn man zijn cultuur geloven ze dat dit de kwade geesten verjaagd en mensen met het kwade oog ons geen kwaad kunnen doen. Ik vind het vooral erg lekker ruiken :D.

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Xenos heeft goedkope waxmelts

Ik heb net via goedkoopwassen.nl paar airwick freshmatics gekocht
    Wilde ook frisheid

3. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Dat is een tip van Roy Donders die verschillende sites ook weer afraden omdat het levensgevaarlijk zou zijn! Weet niet meer precies waarom.

Ik gebruik de gele fles van Mr. Proper die ruikt heerlijk! Ik stof dan 2x per week nat en dweil er de vloer mee.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Waspoeder opzuigen kan trouwens ook

5. blondje1987

blondje1987 Actief lid

7 jan 2014
    128
    3
    18
    Vrouw
    Provincie utrecht
    Ik heb lathyrus altijd in de zomer bloeien, ook nu. Daar moeten (heel naar ;)) alle bloemetjes van worden afgeknipt, zodat ze langer blijven bloeien. Echt ontzettend lekker ruiken die bloemetjes. De afgeknipte heb ik dus in meerdere vaasjes door het huis heen! En ziet er hartstikke gezellig uit! Terwijl ik niet tegen andere sterk ruikende bloemen zoals blauwe hyacinten kan. Je hebt er voor dit jaar niet zo veel aan helaas, maar volgende lente kun je ze zaaien. Of je moet hier in de buurt wonen hahaha, dan mag je komen plukken

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Hier in diverse ruimtes scent chips en op toilet en badkamer rituals stokjes. Verder idd altijd beetje waspoeder in de stofzuiger

7. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hebben wij ook!!! Super!!!!

8. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort

Bedankt voor de tip. Ik heb er 2 besteld. Hang je die op in huis oid? :D

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Luchten klinkt leuk, tenzij je zoals wij midden in de stad wonen met een bus standplaats onder je woonkamer raam. Hier staan de hele dag dus bussen stationair te draaien, niet echt een frisse geur dus. Wij hebben ook waxmelts, rituals stokjes en waspoeder in de stofzuiger. Dweilen doen we met dettol.

10. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hier precies hetzelfde, wij hebben 2 honden en ben ook altijf bang dat je dat ruikt in huis. Helaas is dat bij ons soms wel zo. Toen we 1 hond hadden, niks geen last, je ruikt haar niet, Begin van dit jaar hebben we een tweede hond er bij, een reu, en die ruikt van zichzelf veel meer ( lichaamsgeur ), wat je dus terug ruikt in huis. Ik lucht elke dag het huis goed door en loop alle dagen aan het eind van de dag het huis door met een sopje, dagelijks stofzuigen en dweilen. Maar soms blijf je de geur ruiken. Heel vervelend en heb al veel geprobeerd aan waxmelts, luchtjes en hg nare luchtjes verwijderaar. Hoor meerder goede verhalen over de Lampe berger, denk dat ik daar maar een naar ga kijken.

11. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja een brisezakje in je stofzuigerzak. En ik heb in de winter weleens een geurzakje op de verwarming liggen, ruikt ook heerlijk. Ik heb wel de wat duurdere zakjes. En nee dat is niet gevaarlijk hier want wij hebben een ombouw om de verwarming :p

12. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    je hele huis dweilen met een lekker allesreiniger (Tip; witte reus)

Ik heb zelf geen droger en aangezien mijn droogrek helemaal bezet zou worden door mijn beddengoed hang ik het aan de deuren.
    Ook kussens en dekens die op de bank liggen laat ik drogen in de woonkamer of slaapkamer.

Af en toe zet ik wat wierook aan in de gang.
    Niet in de woonkamer dat vind ik te sterk ruiken.

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb potanjers, hele huis ruikt ernaar, heeeerlijk!

14. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Scent chips. En ik gebruik altijd een lekkere wasverzachter. Er hangt meestal wel was te drogen op zolder en je ruikt dat nog in de hal. Vind ik fijn voor als er bezoek komt. En ik gebruik ook brise voor in de stofzuigerzak.

Deel Deze Pagina