Gevoel van 'ontwikkelingsstop' met 6 maanden?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 11oktober, Apr 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

Jul 28, 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon is kerngezond en doet het super, maar de laatste maand heb ik het idee dat er niet veel ontwikkelingsmomenten meer zijn (die zijn er uiteraard wel, dat snap ik ook ;)).

Herkennen jullie dat ook? De laatste 'grote' stap die ik me kan herinneren was omrollen van rug naar buik met 5 maanden. Sindsdien is hij wel veel alerter geworden op de omgeving maar voor de rest zie ik geen grote ontwikkelingen.
    Wanneer ging jullie baby tijgeren, omrollen van buik naar rug, kruipen, dubbele klanken zeggen, etc, etc.

Nogmaals, ik maak me totaal geen zorgen, het is meer een prietpraat / nieuwsgierig topic :)

2. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

Oct 16, 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met een maand of 8 dan gebeurt er weer van alles en veel tegelijk :)

3. Blinq

Blinq Bekend lid

Jan 12, 2011
    708
    0
    0
    Hahaha, dat gevoel had ik ook :D
    Onze dochter is nu 7 en halve maand en heb het gevoel alsof ze nu pas weer wat gaat doen qua ontwikkeling. Ze probeert heel voorzichtig wat tijger bewegingen te maken en word veel preciezer in haar bewegingen. Komt dus goed ;)

4. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken het eigenlijk niet, maar mijn meisje wilde ook graag alles tegelijk. Wat resulteerde in een hoop frustratie in het begin ;) En toen achter elkaar door: rollen, tijgeren, kruipen, zitten, staan, lopen. Ze liep uiteindelijk met 10 maanden al.. En toen ze met de motorische ontwikkeling klaar was, begon ze eindelijk een keer geluidjes te maken. Dat deed ze helemaal niet ;)

Share This Page